וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FIS, חברה בת של פורמולה ויז'ן, חתמה על הסכם עם חברה אנגלית בתחום הפנסיה והביטוח בהיקף כ-50 מיליון שקל

אסף רותם

9.10.2005 / 11:16

משך ההסכם כ-3 שנים והוא כולל רשיונות תוכנה, יישום המערכת ומתן שירותי תחזוקה למשך שלוש שנים; דני גולדשטיין: "אנו מקווים שהעסקה היא התחלה של עסקה גדולה הרבה יותר"



בסוף אוגוסט פירסמה פורמולה ויז'ן את דו"חותיה לרבעון השני, בהם המינוסים הקבועים שבישרו שוב על הפסדים מנקרי עיניים. דני גולדשטיין, בעל השליטה בחברה דרך קבוצת , העריך כי החברה הבשלה ביותר להנפקה בקבוצת פורמולה ויז'ן היא FIS, שמפתחת ומשווקת מערכות תוכנה לענף הביטוח. "FIS מוכרת ב-50 מיליון דולר אבל שווייה בספרי פורמולה ויז'ן הוא 10 מיליון דולר", אמר גולדשטיין. "מועצת המנהלים קיבלה החלטה שלא להנפיק את החברה לפי שווי של פחות מ-120 מיליון דולר לפני ההשקעה", הוסיף. "אני מאמין ש-FIS תונפק עד סוף 2006, אבל זו הערכה בלבד".



היום עושה FIS צעד נוסף לקראת שווי המינימום להנפקה, לאחר שהודיעה כי התקשרה עם חברה אנגלית מובילה בתחום הפנסיה והביטוח. היקף ההסכם, הכולל אספקת רשיונות תוכנה, יישום המערכת ומתן שירותי תחזוקה למשך שלוש שנים, עומד על כ-50 מיליון שקל. מערכת התוכנה שמפתחת FIS אמורה להציע פיתרון כולל לניהול מערכי תוכניות הביטוח שמציעות חברות הביטוח. השלב הראשון של הפרויקט מתוכנן להסתיים עד לסוף שנה זו ו-FIS מנהלת מו"מ לגבי הרחבתו בעתיד הקרוב. לדברי גולדשטיין "העסקה גדולה בפני עצמה, אך אנחנו מקווים שהיא התחלה של עסקה גדולה הרבה יותר, שתגיע בהיקפה לעשרות מיליונים - ואני לא מתכוון בשקלים".



האם אנחנו קרבים לשווי ההנפקה? גולדשטיין: "העסקה, ביחד עם עוד שתי עסקות שנמצאות בקנה, אמורות להביא אותנו לשם בתחילת 2006 - אבל הכל תלוי כמובן במצב השוק ובמחירים האפשריים שנגזרים ממנו".



פורמולה ויז'ן, שירדה מתחילת השנה 9.7%, מוחזקת בכ-57% בידי פורמולה. גם פימי של ישי דוידי מושקעת בחברה, דרך פימגולד, שמחזיקה כ-24%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully