וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ממשיך להתרחב בארה"ב: רכש פעילות ייעוץ איגוח של שתי חברות בארה"ב במספר מיליוני דולרים

רם דגן

9.10.2005 / 12:44

ביצע את הרכישה באמצעות הפועלים ניו יורק; מתכוון לפנות בתקופה הקרובה לחברות ישראליות בחו"ל ולהציע להן את השירות החדש; מנהל הפעילות בארה"ב: זהו צעד משלים לרכישת פעילות הברוקראז'



בנק הפועלים ממשיך באסטרטגיית ההתרחבות בארה"ב. היום הודיע הפועלים, כי הפועלים ניו יורק רכש לאחרונה את הזכויות הבלעדיות למתן ייעוץ איגוח של Voyager Funding Corporation ו-Venus Funding Corporation האמריקאיות. על ידי הרכישות הללו מתכוונים בבנק ליטול חלק בפעילות שוק האיגוח האמריקאי שנאמד בכ-750 טריליון דולר. מן הבנק נמסר כי עלות רכישת הפעילות של שתי החברות בתחום נאמדת בכמה מיליוני דולרים.



מנכ"ל הבנק - צבי זיו, אמר היום כי המהלך אמור לאפשר להפועלים להיכנס לתחום האיגוח שהוא תחום מפותח ביותר בעולם. עוד אמר זיו כי בכוונת הבנק לפנות בתקופה הקרובה למספר חברות ישראליות הפועלות בחו"ל ומגייסות הון באמצעות איגוח, זאת בכוונה לעניין אותן בשירות החדש של לאומי. זיו לא ידע להעריך את פוטנציאל ההכנסות העתידי של הפעילות החדשה.



עוד ציין היום מנכ"ל לאומי, כי אחד מהקשיים שבהשקת הפעילות הוא גיוס כוח אדם מתאים. לצורך זאת גייסו בפועלים את בריאן ג'יימס, עד כה מנכ"ל CCM. בין היתר, ניהל ג'יימס את פעילות האיגוח של Rabo-Bank.



צבי פורמן - מנהל פעילותו של בנק הפועלים בארה"ב, אמר כי "בנק הפועלים מנהל זה שנים רבות פעילות ענפה בארה"ב. קהל לקוחות היעד שלנו הוא החברות הגדולות והמשקיעים המוסדיים בישראל ובארה"ב".



"רכישת חברת הברוקראז' שביצענו לאחרונה, פיתוח חדר העסקות שלנו והקמת פעילות האיגוח הם חלק מן המגמה האסטרטגית להפוך את בנק הפועלים ניו יורק לבנק הישראלי המוביל בארה"ב במתן שירותים בנקאיים ללקוחות אלה", אמר פורמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully