וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן חץ דואג לדור הבא ומגייס כסף: יקצה מניות ואופציות לבנותיו ולמוזי ורטהיים תמורת 66 מיליון שקל

עומר שרביט

9.10.2005 / 16:09

האופציות והמניות משקפות הטבה של 10.8 מיליון שקל לניצעים השונים; מוזי ורטהיים יזרים לחברה 48 מיליון שקל ושלוש הבנות ישלמו 18 מיליון שקל נוספים



נתן חץ דואג לדור הבא וממשיך להתחמש במזומנים להשקעות חדשות של אלוני חץ. מבקשת לאשר עסקת בעלי עניין, במסגרתה תקצה החברה למוזי ורטהיים ולשלוש הבנות של בני הזוג חץ, מניות ואופציות המגלמות הטבה של כ-10.8 מיליון שקל.



בתוך כך, ההקצאה למוזי ורטהיים ולשלושת הבנות - אדוה אושרוביץ', דנית חץ והילה חץ, אמורה להזרים לקופתה של אלוני חץ 66 מיליון שקל. סכום זה מצטרף ל-291 מיליון שקל שאלוני אמורה לגייס מבעלי השליטה וממשקיעים מוסדיים לצורך מימון השקעתה בקרן נדל"ן בריטית.



בהקצאה הנוכחית, יזרים מוזי ורטהיים לחברה 48 מיליון שקל ושלוש הבנות של קלרה ונתן חץ ישלמו 6 מיליון שקל כל אחת. הניצעים יקבלו 4.4 מניות וסכום זהה של אופציות. השווי הכלכלי של האופציות לפי נוסחת בלק אנד שולס, מסתכם ב-10.2 מיליון שקל והמניות ניתנות במחיר של 13.5 שקלים, המגלם הנחה מזערית של 15 אגורות על מחיר השוק. כך שמדובר על הטבה של כ-600 אלף שקל נוספים.



העסקה תצטרך לקבל את אישורם של שליש מבעלי המניות שאינם בעלי עניין אישי בעסקה, באסיפת בעלי המניות שתתכנס בסוף החודש. אלוני חץ נשלטת על ידי בני הזוג חץ, המחזיקים 27% בחברה, ועל ידי מוזי ורטהיים המחזיק 25% בחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully