וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרינט רוכשת 81% מחברת ניהול הקרנות מרווחים תמורת 8.5 מיליון שקל

טל לוי

9.10.2005 / 16:46

ספרינט מוחזקת 45% בידי גילאון השקעות; מרווחים מנהלת כ-400 מיליון שקל; מנכ"ל גילאון: "צעד זה תואם את האסטרטגיה של גילאון השקעות להיכנס לתחום ניהול קרנות נאמנות ותיקי השקעות"



נכנסת לתחום קרנות הנאמנות וניהול התיקים דרך החברה הבת . ספרינט, המוחזקת 45% בידי גילאון, הודיעה היום כי היא רוכשת 81.25% מחברת מרווחים ניהול תיקי השקעות בע"מ, תמורת 8.5 מיליון שקלים. ספרינט מבצעת את הרכישה ביחד עם ההנהלה הנוכחית של מרווחים ניהול תיקי השקעות (מיכאל מלכה, ברוך ציבין) ותנהל את כל הפעילות של מרווחים ניהול תיקים וקרנות נאמנות, הנאמדת ביותר מ-400 מיליון שקל.



מנכ"ל גילאון השקעות, הדר שמיר, אמר כי צעד זה תואם את האסטרטגיה של חברת גילאון השקעות להיכנס לתחום ניהול קרנות נאמנות ותיקי השקעות, תחום שהינו סינרגטי לעסקי הליבה של גילאון השקעות.



בכוונת ספרינט לממן את רכישת המניות באמצעות הונה העצמי, הקצאות פרטיות ומימון בנקאי או חוץ בנקאי. חתימה על ההסכם הסופי כפופה להשלמת בדיקת נאותות אשר תסתיים תוך 21 ימי עבודה ולאישור הדירקטוריונים בשתי החברות.



גילאון השלימה לפני חודש גיוס של 8.4 מיליון שקל בכתבי אופציה במטרה למנף ולהרחיב את פעילותה. הגיוס כלל את כתבי אופציה שהוקצו לטאו תשואות ולפיכך, תחזיק טאו תשואות (שבשליטת אילן בן דב) לאחר מימוש האופציות ב-25% ממניות גילאון, בדילול מלא.



גילאון השקעות עוסקת בניהול תיק עצמי (נוסטרו) בניירות ערך סחירים ונכסים פיננסיים (אג"ח ממשלתיות, אג"ח להמרה, אופציות למניות ולמטבעות ותעודות סל) בארץ ובחו"ל, והיא בעלת אחזקות בחברות נוספות כמו מיקרומדיק. החברה סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 3.2 מיליון שקל וברווח נקי של 2 מיליון שקל. את המחצית הראשונה של 2005 סיימה עם הכנסות של 7.4 מיליון שקל ועם רווח נקי של 5.5 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully