וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארטי גיימינג תודיע על ביטול פלטפורמת המסחר עם אמפייר אונליין; גורם בשוק: "זו רעידת אדמה בעולם ההימורים"

אפרת נוימן

9.10.2005 / 20:41

כך נודע ל-TheMarker; למהלך עשויה להיות השפעה שלילית על מניית אמפייר - בשוק מעריכים שהשינוי עשוי להבריח שחקנים מאתריה של אמפייר; מקורב לאמפייר: לא תהיה השפעה דרמטית להפרדה



מחר בבוקר צפויה חברת ההימורים ברשת פארטי גיימינג לשגר הודעה על ביטול פלטפורמות המסחר המשותפות בינה ובין אמפייר אונליין. גורמים בענף מעריכים כי למהלך עשויות להיות לו השלכות משמעותיות על מניית אמפייר. כך נודע ל-TheMarker.



אמפייר היא משווקת הימורים ברשת - כלומר, היא מפעילה אתרי הימורים ברשת, תחת המותגים שלה, באמצעות הטכנולוגיה של חברות הימורים כמו פארטי. עבור כל שחקן אמפייר מקבלת עמלות מהחברה שמפעילה את הטכנולוגיה, ופארטי היא אחת משני הלקוחות הגדולים של אמפייר.



מחר צפויה פארטי להודיע על פיצול בין זירות המסחר של השחקנים של פארטי לשחקנים של אמפייר. כך שאם עד היום היתה שקיפות בין האתרים שמפעילות אמפייר ופארטי וכל השחקנים של פארטי צורפו לשולחנות של אמפייר ולהיפך, יהיו מעתה שתי פלטפורמות נפרדות.



אמפייר תמשיך אמנם להפעיל את אתרי הימורים ברשת באמצעות הטכנולוגיה של פארטי ולקבל עמלות מפארטי על כל שחקן, אבל גורם בתעשייה העריך כי המהלך של פארטי יבריח שחקנים מאתרי אמפייר. זאת, בשל הדלילות היחסית של השחקנים שתיווצר בו בעקבות הפרדת הפלטפורמות.



גורם בתעשיית ההימורים הגדיר את המהלך כ"רעידת אדמה בעולם ההימורים". מחר בבוקר ניתן יהי לראות כיצד יגיב השוק - העצבני ממילא - על המהלך של פארטי. עם זאת, מקורב לאמפייר העריך כי למהלך לא תהיה השפעה דרמטית על אמפייר, שפועלת גם באמצעות פלטפורמות חדשות ועצמאיות, ללא קשר לפארטי, ולבדה מהווה את זירת המסחר השלישית בגודלה בעולם. מחר גם צפויה אמפייר לפרסם את התוצאות הרבעוניות.



מניית אמפייר תפתח מחר את המסחר במחיר של 183 פני, הגבוה ב-4.6% מהמחיר לפיו הונפקה ביוני. זאת, לאחר שאיבדה מתחילת ספטמבר 26% משווייה על רקע תחזיות מאכזבות מצד פארטי והפסקה של מגעים לרכישתה. מניית פארטי שאיבדה מאז ההנפקה היוני 31% נסחרת כעת לפי מחיר של 80 פני המשקף לה שווי שוק של כ-6 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully