וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הדחתו של אורי שנער - ימונה בקשת סמנכ"ל רגולציה

בועז גריילסמר

10.10.2005 / 8:30

במקביל, ניבה קובשיץ מונתה לתפקיד היועצת המשפטית; עד שהודח לאחרונה מתפקיד, טיפל בתחום הרגולציה הנשיא הפורש אורי שנער; מינויו של סמנכ"ל הרגולציה החדש יובא בקרוב לאישור דירקטוריון קשת



מנכ"ל קשת, אבי ניר, החליט על מועמד מוביל לתפקיד סמנכ"ל הרגולציה של הזכיינית - כך אמרו ל-TheMarker מקורות בקשת. לדברי המקורות, המינוי יובא בקרוב לאישור דירקטוריון החברה. בעבר עסק בתחום הרגולציה בקשת נשיא החברה אורי שנער, שהודח לאחרונה. מאז ההדחה אחראי ניר על הטיפול בתחום, כך שמינויו של סמנכ"ל רגולציה יאפשר לו להקדיש את כל זמנו לעיסוק בתוכן ושיווק.



במקביל, מונתה עו"ד ניבה קובשיץ ליועצת המשפטית הפנימית של קשת. המינוי מעיד על כך שבקשת זנחו את הרעיון לאחד למשרה אחת את תפקידי היועץ המשפטי וסמנכ"ל הרגולציה.



בעבר הוצע התפקיד המשולב ליו"ר מועצת הכבלים והלווין, יורם מוקדי, אולם הוא דחה את ההצעה ואינו מועמד לתפקיד. סמנכ"ל הרגולציה של סלקום, מישאל וקנין, הוזכר לאחרונה כמועמד מוביל לתפקיד סמנכ"ל הרגולציה של קשת, אולם ככל הנראה גם הוא כבר אינו מועמד לתפקיד.



קובשיץ עבדה בשבע השנים האחרונות במחלקה המשפטית של סלקום. היא תחליף את עו"ד ניר פליסטרנט, שעובר לתפקיד היועץ המשפטי של חברת כתר פלסטיק. קובשיץ תהיה כפופה למשרדו של עו"ד רון גזית, שמשמש יועץ משפטי חיצוני של דירקטוריון קשת ושל מנכ"ל החברה בנושאים אסטרטגיים.



בעבר שקלו בקשת למנות נשיא ייצוגי לחברה במקום שנער. שמו של אלכס גלעדי, לשעבר מנכ"ל ונשיא הזכיינית, הועלה כמועמד אפשרי לתפקיד. אתמול אמר גלעדי ל-TheMarker כי לא התקיימו איתו שיחות בעניין וכי סביר להניח שהמינוי לא ייצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully