וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.איי תפרוס רשת אופטית בקוסטה ריקה ב-59 מיליון דולר בשנתיים הקרובות

שירלי יום-טוב

10.10.2005 / 10:46

בחברת התקשורת של קוסטה ריקה ICE, ציינו כי מדובר באחד הפרויקטים הגדולים בתחום התשתית במדינה; אי.סי.איי תניח במדינה מעל לאלף קילומטרים של סיבים אופטיים



עסקה בהיקף של 59 מיליון דולר . חברת ציוד התקשורת הישראלית תפרוס רשת תקשורת אופטית עבור ICE, חברת התקשורת והחשמל הממשלתית של קוסטה ריקה וספקית התקשורת הבלעדית במדינה. הרשת נועדה לספק לקוסטה ריקה שדרת רשת תקשורת מתקדמת המאפשרת ניתוב תעבורת תקשורת ברחבי המדינה. במסגרת הפרויקט, תפרוס אי.סי.איי רשת תמסורת אופטית מלאה שתתבסס על פלטפורמת ה-XDM הוותיקה. הפריסה אמורה להתחיל בעוד כשלושה חודשים ולהסתיים באוקטובר 2007.



על פי תנאי ההסכם, תספק אי.סי.איי את כל ההיבטים של תכנון והתקנת הסיבים האופטיים: אספקת הכבלים, חפירת התעלות ברחבי המדינה והנחת מעל לאלף קילומטרים של סיבים אופטיים באזורים כפריים ועירוניים. מנכ"ל תחום התקשורת בחברת ICE ציין, כי "זהו אחד הפרויקטים הגדולים והקריטיים בתחום התשתית בקוסטה ריקה".



באי.סי.איי עסוקים בימים אלה בשינויים נרחבים בהנהלת החברה. דורון ענבר, המנכ"ל מזה שש שנים, יפנה את כסאו בסוף השנה ויחליף אותו רפי מאור, סמנכ"ל התפעול של החברה בשנה האחרונה. ענבר יישאר בתפקיד בעל אופי ייעוצי במועצת המנהלים של החברה.



בנוסף, יעזוב בקרוב את אי.סי.איי ערן דריאל, שניהל בשנים האחרונות את החטיבה האופטית. את דריאל יחליף אייל שקד, מנהל המחקר והפיתוח בחברה ובעל ותק של 15 שנים בה.



אי.סי.איי נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של מעל 900 מיליון דולר, לאחר עלייה של כ-20% במחיר המניה בשנה האחרונה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully