וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בת של קארד גארד חתמה על הסכם עם ענקית המכשור הרפואי גאידנט בהיקף מוערך של 50 מיליון דולר

TheMarker

10.10.2005 / 11:52

על פי תנאי ההסכם תבצע LifeWatch שירותי ניטור מגוונים לחולים בהם הושתלו קוצבי לב מתוצרת גאידנט; ההנהלה צופה כי תתחיל לרשום הכנסות ראשונות כתוצאה משיתוף הפעולה במחצית הראשונה של 2006



Life Watch - חברה בת של קארד גארד, העוסקת בפיתוח, הטמעה ושירות של טכנולוגיות חדשניות לשירותי ניטור רפואיים, וענקית המכשור הרפואי גאידנט - העוסקת בפיתוח, יצור ושיווק של ציוד טכנולוגי למחלות כלי דם ולב, הודיעו היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה בלעדי ארוך טווח. מקורות בשוק מעריכים כי מדובר בהסכם בהיקף של כ-50 מיליון דולר.



על פי תנאי ההסכם תבצע LifeWatch שירותי ניטור מגוונים לחולים בהם הושתלו קוצבי לב מתוצרת גאידנט. במסגרת זו יצורפו חולים ורופאים כמנויים לתוכנת המידע והמעקב של גאידנט LATITUDE, ואילו LifeWatch תבצע את שירותי הניטור מרחוק לחולים אלה. שירותי הניטור יבוצעו למכלולי גאידנט המיועדים לטיפול בקצב לב איטי או בלתי מוסדר (Bradycardia), או בקצב לב מהיר (Tachycardia). הנהלת LifeWatch צופה כי תתחיל לרשום הכנסות ראשונות כתוצאה משיתוף פעולה זה, במחצית הראשונה של שנת 2006.



קארד גארד AG אשר בסיסה בשווייץ, עוסקת בפיתוח ישום והטמעה של טכנולוגיות מתקדמות לשירותי ניטור רפואי לחולים כרוניים ולחולים הנמצאים בסיכון רפואי גבוה, וכן במתן שירותי ניטור רפואי לאוכלוסייה בריאה, בעלת מודעות גבוהה בתחום הבריאות. קארד גארד פועלת באמצעות חברות בנות בארה"ב, הולנד, יפאן, ברזיל, אנגליה, שוויץ וישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully