וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאטק תספק מערכות בקרה בספרד לפיקוח על עברייני אלימות במשפחה בהיקף של 600 אלף דולר

נתן שבע

10.10.2005 / 12:30

דמאטק משיקה פרויקט בקרה אלקטרונית ראשון מסוגו באירופה להרתעת עברייני אלימות במשפחה; הפרויקט בשיתוף עם מחוז מדריד, שרותי חירום והצלב האדום בספרד



דמאטק, שנסחרת בלונדון, ומתמחה בפיתוח טכנולוגיות בקרה ומעקב אלקטרוניות, זכתה בחוזה חדש בספרד שערכו הראשוני מסתכם ב-600 אלף דולר. דמאטק תספק למחוז מדריד מערכות בקרה אלקטרונית לפרויקט ראשון מסוגו באירופה, להרתעת עברייני אלימות במשפחה.



המערכת החדשה, שמיוצרת על ידי החברה הבת אלמו טק, מורכבת ממכשירי בקרה ומעקב נייחים וניידים, ועושה שימוש בתקשורת רדיו, סלולרית וקווית, כמו גם במעקב לווייני על מנת לעקוב אחרי התוקף ולשלוח התראות לבן הזוג המאוים ולמרכז הבקרה.



המערכת מאפשרת להגדיר אזורים שהגישה אליהם מוגבלת עבור התוקף, כך שתתקבל התראה כאשר הוא מתקרב או נכנס אליהם. כל ההתראות מועברות בזמן אמיתי למרכזי הבקרה של הצלב האדום ושירותי החירום. סגן הנשיא ויועץ בכיר בנושאי משפט ופנים במחוז מדריד, אלפרדו פראדה, העריך כי השלמת השלב הניסוי הראשוני צפויה להוביל ליישום רחב יותר של המערכת.



ההכנסות של דמאטק במחצית השנה הראשונה של שנת 2005 הסתכמו ב-10.1 מיליון דולר - גידול של 26% ביחס לתקופה המקבילה ב-2004 שבה הסתכמו ההכנסות ב-8 מיליון דולר. הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2005 כמעט שהוכפל ל-700 אלף דולר. דמאטק עולה בשעה זו ב-3% ומשלימה זינוק של 32% מתחילת השנה לשווי של 16 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully