וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועלים השקעות מרחיבה פעילות בתחום התשתיות: נמצאת במו"מ לרכישת 50% מכלל שיכון ובינוי ב-5.5 מ' ד'

שלומי גולובינסקי

26.6.2001 / 9:11

כלל שיכון ובינוי תשתיות, שבראשה עומדת ברכה ליטבק, עוסקת בייזום, הקמה ותפעול של פרויקטים בתחום המים ובתחום איכות הסביבה

פועלים השקעות , מקבוצת שרם פודים קלנר , מרחיבה את פעילותה בתחום התשתיות; החברה מנהלת מו"מ לרכישת 50% מהון המניות של חברת כלל שיכון ובינוי תשתיות. המו"מ מתנהל מול חברת שיכון ובינוי, המחזיקה ב-100% ממניות החברה, אותן רכשה לפני שנים אחדות מקונצרן כלל. פועלים השקעות צפויה לרכוש את המניות בתמורה ל-5.5 מיליון דולר, לא כולל ערבויות בעלים.

כלל שיכון ובינוי תשתיות, שבראשה עומדת ברכה ליטבק, עוסקת בייזום, הקמה ותפעול של פרויקטים בתחום המים ובתחום איכות הסביבה באמצעות שלוש חברות בנות. הראשונה - אקוסול - היא הבעלים של מפעל לטיפול בפסולת אורגנית רעילה ברמת חובב. החברה הצרפתית ויוונדי שותפה באקוסול.

החברה השנייה של כלל שו"ב תשתיות היא ניטרון, שעוסקת בטיפול במי בארות ומים לתעשייה. החברה השלישית היא ריסט - הבעלים של משק המים בפרדס חנה ובכרכור. בנוסף, מחזיקה ריסט גם במכון טיהור בחדרה.

ריסט אמורה להשתתף במכרז להפרטת משק המים של חדרה - ההפרטה הגדולה ביותר של משק מים בישראל עד כה. בכוונת פועלים השקעות ושיכון ובינוי גם לגשת למכרז התפלת מים שפירסמה המדינה לאחרונה בהיקף של 60 מיליון קוב.

בפועלים השקעות החליטו לאחרונה להקים חברת תשתיות בראשה עומד צחי אפלויג, עד לפני 4 חודשים מנהל הכספים של פועלים השקעות. לפני שבוע וחצי רכשה פועלים השקעות 78% ממניות חברת מ.ג.ע.ר - מרכז גבייה ממוחשבת תמורת 18.7 מיליון שקל, כלומר, לפי שווי של 24 מיליון שקל. חברת מ.ג.ע.ר עוסקת בגבייה ברשויות המקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully