וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות במדדים בהובלת מגזר הבנקאות היפאני; בנק מיצובישי-UFJ עלה ב-4.5%; טוקיו עלתה ב-2.5%

מיכל רמתי

11.10.2005 / 9:23

מגזר הבנקאות היפאני רשם עליות לאחר פרסום חיובי בעיתונות היפאנית; במגזר השבבים באסיה נרשמו ירידות על רקע דו"ח מאכזב של קסילינקס האמריקאית אתמול; צ'רטרד סמיקונדקטור ירדה ב-5.4%



עליות נרשמו במדדים באסיה, בהובלת מגזר הבנקאות, לאחר פרסום מעודד בעיתון "ניהון קייזיי" לענף הבנקים היפאני. טוקיו עלתה ב-2.5%; סיאול עלתה ב-1.4%; הונג קונג סגורה לרגל חג. סיאול עולה ב-0.1% לאחר שהבנק המרכזי של דרום קוריאה העלה את שיעור הריבית משפל, בצעד המרמז על ציפייה להתאוששות הכלכלה. הבנק העלה את שיעור הריבית ב-0.25% לרמה של 3.5%, מהלך שתאם את תחזיות הכלכלנים.



במגזר השבבים נרשמו ירידות על רקע דו"ח מאכזב של יצרנית השבבים האמריקאית קסינילקס, שפורסם אתמול. צ'רטרד סמיקונדקטור מניופקצ'רינג הסינגפורית ירדה ב-5.4% והובילה את הירידות במגזר. טייואן סמיקונדקטור, יצרנית השבבים בהזמנה הגדולה בעולם, ירדה ב-1.9%.



הבנק היפאני מיצובישי-UFJ פייננשל גרופ, עלה ב-4.5% על רקע פרסום בעיתון היפאני "ניהון קייזיי", לפיו הבנקים ביפאן יחזירו את התשלום על מחצית מהכספים שקיבלו מהממשלה - כ-105 מיליארד דולר - לפני הזמן. מיזוהו פייננשל גרופ, הבנק השני בגודלו ביפאן, עלה ב-4.4%. סומיטומו מיצוי, הבנק השלישי בגודלו, עלה ב-3.2%.



נינטנדו, יצרנית קונסולות המשחק הניידות המובילה בעולם, ירדה ב-2.1% לאחר פרסום דו"ח מאכזב. לדברי החברה, מכירותיה במחצית הראשונה של השנה נפלו באופן בלתי צפוי, על רקע ירידה במכירות של יחידות קונסולות המשחק גיים קיוב, וירידה במכירות משחקים בצפון אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully