וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנה משמעותית לרבינטקס: תספק מיגון אישי בליסטי ללקוח בארה"ב בהיקף של 5.2 מיליון דולר תוך ארבעה חודשים

טל לוי

11.10.2005 / 10:53

מנכ"ל רבינטקס: "הזמנות בהתראות קצרות אופייניות לשוק בו אנו פועלים ולכן החברה מצוידת במלאי חומרי גלם המאפשר לנו להגיב במהירות"; החברה תשלים תוך שבוע רכישת השליטה בחברה למיגון כלי רכב



, העוסקת בתחום המיגון הבליסטי, הודיעה היום כי קיבלה הזמנת מסגרת לאספקת מוצרים ללקוח בארה"ב בסכום של 5.2 מיליון דולר, אשר תסופק עד ינואר 2006. רבינטקס סיימה את הרבעון השני של 2005 עם מכירות של 45 מיליון שקל, ולפיכך הזמנה בסדר הגודל הנוכחי הינה משמעותית. בשלב זה טרם ידוע אם הזמנה זו תוביל להזמנת המשך.



ההזמנה צפויה איפוא להיות מסופקת תוך פרק זמן קצר של 4ארבעה חודשים בלבד, "הדבר אופייני לשוק בו אנו פועלים", מסביר מנכ"ל רבינטקס רון גפני, "מסיבה זו אנו מצויידים במלאי חומרי גלם שיאפשר לנו להגיב בצורה זריזה לכל הזמנה שמתקבלת ולספק אותה במועד". ואכן, בדו"ח הדירקטוריון של החברה נכתב, כי "חלק מהותי מפעילותה של החברה מתבצע בהזמנות בהתראות קצרות במיוחד".



רבינטקס אינה חושפת את תוכנה המדויק של ההזמנה משיקולים מסחריים, אולם גפני מציין, כי מדובר במיגון אישי בליסטי קשיח. מאחר שמדובר במיגון קשיח, ניתן להניח כי ההזמנה מיועדת לגוף צבאי ולא אזרחי.



מיגון קשיח (קסדות ואפודי מגן קשיחים) מבוסס על הקשחת חומרים בטמפרטורה ולחץ גבוהים והוא מספק מיגון ברמה גבוהה יחסית. לעומתו, מבוסס המיגון הגמיש על שילוב של יריעות בליסטיות ששומרות על גמישות גם לאחר תום הייצור ונחשבות לנוחות יותר לחייל. עם זאת, המיגון הגמיש מעניק הגנה בעיקר נגד קליעים בקוטר 9 מ"מ (דוגמת אקדחים ורובים מסוגי עוזי) ורסיסי רימון ונפץ בלבד.



רבינטקס הודיעה לפני כשבועיים על רכישת 74% מחברת מיגון הרכב הישראלית פילקר תמורת 3.3 מיליון שקל - עסקה זו צפויה להיות מושלמת תוך שבוע.



רבינטקס, הנשלטת בידי זאב רבינוביץ' ומירה גומר (30% כל אחד), נסחרת לפי שווי שוק של 202 מיליון שקל ומנייתה ירדה מתחילת השנה ב-22%. לפני כעשרה ימים הפך בנק לאומי להיות בעל עניין בחברה, לאחר שהגדיל את אחזקותיו לרמה של יותר מ-5%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully