וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה חדש לאי.סי.איי - פרי רכישת לורל נטוורקס: תספק נתבים לחברת שירותי אינטרנט בארה"ב

שירלי יום-טוב

11.10.2005 / 11:22

ריבר סיטי האמריקאית רוכשת פלטפורמת נתבים שמיועדת לפיתוח ולהרחבה של שירותי אינטרנט בסיסיים לשירותי ערך מוסף כמו VOD; זוהי דריסת רגל של אי.סי.איי בתחום המכונה triple play



שטף ההודעות מכיוונה של נמשך הבוקר עם חוזה חדש בארה"ב, פרי רכישת חברת לולר נטוורקס באחרונה. אי.סי.איי תמכור לקבוצת שירותי האינטרנט ריבר סיטי (River City Internet Group) פלטפורמת נתבים, שמיועדת לאפשר לה לפתח ולהרחיב את שירותי האינטרנט הבסיסיים לשירותי ערך מוסף כגון VOIP, וידאו לפי דרישה (VOD) ורשתות וירטואליות פרטיות בפרוטוקול אינטרנט (IP VPN).



הנתבים הם פרי פיתוחה של לורל נטוורקס, שנקראת כיום חטיבת רשתות הנתונים של אי.סי.איי. היקף החוזה לא נמסר, אך ההערכה היא כי הוא אינו משמעותי. לורל נטוורקס נרכשה תמורת 88 מיליון דולר כדי לאפשר לאי.סי.איי להשיג דריסת רגל מהירה בתחום המכונה triple play - העברת קול, נתונים ווידיאו על גבי רשתות פס רחב.



ריבר סיטי פועלת במיזורי ארה"ב, ומחזיקה שמונה חברות תפעול נפרדות המספקות למשקי בית, לעסקים ולחברות תקשורת שירותים מבוססי IP (פרוטוקול אינטרנט).



אתמול הודיעה אי.סי.איי על חוזה בהיקף של 59 מיליון דולר עם חברת התקשורת הלאומית של קוסטה ריקה, ICE. שווי השוק של אי.סי.אי בבורסת הנאסד"ק כ-920 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully