וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמפייר אונליין ממשיכה לצנוח: מאבדת ב-12% למחיר 106.5 פני לאחר שאתמול קרסה ב-33.9%

אפרת נוימן

11.10.2005 / 18:25

הירידה - על רקע הודעת פארטי גיימינג אתמול על ביטול פלטפורמות המסחר המשותפות עם אמפייר, ולמרות דיווחה של אמפייר על תוצאות טובות ברבעון השלישי



מניית אמפייר אונליין (סימול EOL.L), חברת ההימורים המקוונים של נעם לניר, יורדת ב-12% במסחר בלונדון, בהמשך לירידה של 33.9% שרשמה אתמול. המניה נסחרת עתה בשפל של 107.5 פני למניה - מחיר הנמוך ב-38% ממחיר ההנפקה. צניחת המניה מיוחסת להודעת חברת ההימורים המקוונים פארטי גיימינג על ביטול פלטפורמות המסחר המשותפות לה ולאמפייר. אמפייר פירסמה אתמול תוצאות כספיות טובות, אך הנתונים לא הצליחו למנוע את צניחת המניה.



אמפייר אונליין רשמה עלייה של 71% בהכנסות הרבעון השלישי לעומת התקופה המקבילה. כך פירסמה אתמול החברה, על רקע הודעתה של חברת פארטי גיימינג על ביטול פלטפורמות המסחר המשותפתות לה ולאמפייר. הכנסות אמפייר עלו ל-31.4 מיליון דולר, ואילו הרווח התפעולי של החברה עלה ב-43% ל-16.1 מיליון דולר. מניית אמפייר צונחת כעת ב-30%, על רקע הודעת פארטי גיימינג. פארטי גיימינג יורדת ב-7%. ספורטינגבט יורדת ב-7%.



אמפייר מייחסת את העלייה בהכנסותיה לגידול של 62% במספר השחקנים באתרי ההימורים שלה, לעומת התקופה המקבילה. לעומת הרבעון הקודם, נרשמה עלייה של 24% במספר השחקנים הפעילים ל-53,148. "בתקופה של חוסר ודאות בנוגע לאפשרויות הצמיחה בתעשיית ההימורים המקוונים, אני חושב שהתוצאות שלנו מדגימות את כוחנו השיווקי", אמר לניר, מנכ"ל החברה.



חברת ההימורים ברשת פארטי גיימינג הודיעה אתמול על ביטול פלטפורמות המסחר המשותפות בינה ובין אמפייר אונליין. אמפייר היא משווקת הימורים ברשת - כלומר, היא מפעילה אתרי הימורים ברשת, תחת המותגים שלה, באמצעות הטכנולוגיה של חברות הימורים כמו פארטי. עבור כל שחקן אמפייר מקבלת עמלות מהחברה שמפעילה את הטכנולוגיה, ופארטי היא אחת משני הלקוחות הגדולים של אמפייר.



פארטי הודיעה על פיצול בין זירות המסחר של השחקנים של פארטי לשחקנים של אמפייר. כך שאם עד היום היתה שקיפות בין האתרים שמפעילות אמפייר ופארטי וכל השחקנים של פארטי צורפו לשולחנות של אמפייר ולהיפך, יהיו מעתה שתי פלטפורמות נפרדות. אמפייר תמשיך אמנם להפעיל את אתרי הימורים ברשת באמצעות הטכנולוגיה של פארטי ולקבל עמלות מפארטי על כל שחקן, אבל גורם בתעשייה העריך כי המהלך של פארטי יבריח שחקנים מאתרי אמפייר. זאת, בשל הדלילות היחסית של השחקנים שתיווצר בו בעקבות הפרדת הפלטפורמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully