וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו משיקה שירות חיפוש לפודקאסטים והופכת לחלוצה בתחום בקרב מפעילות מנועי החיפוש המובילות

עפרה שלו

11.10.2005 / 13:36

במקביל אמרה יאהו כי תתחיל לפרסם לצד כתבות מקצועיות בלוגים רלוונטיים - צעד המטשטש את הגבולות בין כתיבה מקצועית לכתיבה חובבנית



יאהו (סימול YHOO) היא הראשונה מבין מפעילות מנועי החיפוש המובילות שהשיקה שירות המוקדש לחיפוש פודקאסטים - שהם מעין בלוגים להאזנה או תוכניות רדיו מוקלטות. במקביל, אמרה יאהו כי מעתה תפרסם לצד כתבות מקצועיות בלוגים רלוונטיים - צעד המטשטש את הגבולות בין כתיבה מקצועית לכתיבה חובבנית.



שירות החיפוש של יאהו יסייע לגולשים לאתר את הפודקאסטים שהם מחפשים בתוך ההיצע הענק, ולשמוע אותם באמצעות מגוון רחב של נגני מדיה. אולם, השירות לא נעצר כאן, אלא מאפשר למשתמשים לדרג את איכות הפודקאסטים ולהוסיף המלצות משלהם. מאידך, בניגוד לאתרים מתחרים, יאהו לא תספק כלים ליצירת פודקאסטים.



ההחלטה של יאהו לפרסם כתבות פרי עטם של בלוגרים (כותבי יומני רשת, הכוללים מחשבות ודעות בנושאים שונים), לצד כתבות של עיתונאים מקצועיים, מעוררת תהייה. היא מרחיקה את יאהו מבעלי הגישה השמרנית במדיה, הטוענים כי יש לשמור על גבולות ברורים בין חדשות לבין דעות אישיות, ובין כתיבה מקצועית לכתיבה חובבנית, ומקרבת אותה לאלו הטוענים כי במדיה החדשה אין עוד צורך בגבולות שכאלו.



בקרוב, לדברי יאהו, יושתלו בעמודי החדשות גם פודקאסטים רלוונטיים, תמונות ולינקים לאתרים אחרים, שנשלחו על ידי גולשים.



למעשה, הגבולות בין הכתיבה המקצועית לבין הכתיבה החובבנית לא יטושטשו לגמרי. הגולשים שנכנסים לעמודי החדשות של יאהו - יאהו ניוז - ימצאו לינקים לעשר הידיעות החשובות ביותר, אשר לצדן יופיעו תמונות שסופקו על ידי ארגוני החדשות המקובלים. גולשים המעוניינים במידע נוסף, יילקחו לאתר חדשות בדרגה שנייה, המחלק את העמוד בין 6,500 מקורות מקצועיים למאות אלפי לינקים לבלוגים שנכתבו על ידי גולשים.



אתרי האינטרנט של יאהו הם הפופולרים בעולם במונחי מספר גולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully