וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב רייז מבעלי אמפייר אונליין מאמין בקומטאץ': השקיע בחברה 2 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

11.10.2005 / 14:55

קומטאץ' השלימה סבב גיוס של 3 מיליון דולר; ד"ש אייפקס השקיעה חצי מיליון דולר ואילן רביב, מנכ"ל U בנק וגיסו של רייז השקיע חצי מיליון דולר נוסף יחד עם יהודה קרן



חברת קומטאץ' השלימה גיוס פרטי של 3 מיליון דולר לפי מחיר של חצי דולר למניה - כמעט במחיר המניה בשוק - 53 סנט. הגיוס יאפשר לחברה להמשיך להישאר רשומה למסחר בבורסת הנאסד"ק. הגיוס של קומטאץ' מעניין גם בגלל הגורמים המעורבים בו. אביב רייז, מבעלי השליטה בחברה ההימורים המקוונים, אמפייר און ליין, השקיע 2 מיליון דולר בחברה. חצי מיליון דולר נוספים השקיעה ד"ש אייפקס באמצעות יובלים קרנות פנסיה וד"ש אייפקס החזקות. אילן רביב, מנכ"ל U בנק וגיסו של רייז, השקיע חצי מיליון דולר נוספים יחד עם יהודה קרן.



רייז, רביב וקבוצת משקיעים נוספת מחזיקים כיום בכ-30% מאמפייר און ליין, ששווייה התכווץ בימים האחרונים ל-520 מיליון דולר. רייז הוא המשקיע הגדול בקבוצה, שמכרה בהנפקת החברה ביוני מניות בכמה עשרות מיליוני דולרים.



רייז נכנס באחרונה להשקעה גם בבראק קפיטל הולדינגס, העוסקת בנדל"ן מניב ובנדל"ן למכירה בעיקר במנהטן ובמיאמי, ארה"ב. רייז משתתף בהצעת הרכש של בעלי השליטה בבראק, רונן פלד ורוני יצחקי, לרכישת כ-22% ממניות החברה.



קומטאץ, המתמחה בפיתרונות לסינון דואר זבל מתיבות דואר אלקטרוני, מכרה 6 מיליון מניות ותקצה גם 1.5 מיליון אופציות הניתנות למימוש תוך תשעה חודשים. חלקן נושאות מחיר מימוש של חצי דולר למניה וחלקן מחיר מימוש של 65 סנט.



אביב רייז אמר, "החלטתי להשקיע בקומטאץ', שפועלת בתחום חשוב וצומח, משום שאין לי ספק שהטכנולוגיה הייחודית שאותה פיתחה החברה, בשילוב עם המודל העסקי שלה, יבנו חברה צומחת ורווחית". אהרון סמרה, מנכ"ל אייפקס חיתום, הוסיף כי "החברה ביצעה תפנית עסקית מוצלחת בשנתיים האחרונות ואנחנו מאמינים בכיוון העסקי ובהנהלת החברה".



גדעון מנטל, מנכ"ל קומטאץ', ציין, כי "בעקבות רבעון נוסף של צמיחה ושיפור נוסף בתוצאותיה סברנו שיש חשיבות להגדלת בסיס ההון כביטוי ליציבות עסקית גדלה. בכוונתנו להקצות חלק מכספי הגיוס לקידום רישוי הטכנולוגיה של קומטאץ' באמצעות הסכמי ה-OEM במדינות שונות בעולם, ולקדם ביתר אגרסיוויות את יתרונות הפתרון שלנו להגנה מפני וירוסים. בנוסף, אנחנו מאמינים שגיוס זה יסייע לנו להמשיך לעמוד ברמת ההון העצמי הנדרש לרישום בנאסד"ק לאורך זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully