וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות נרשמות בוול סטריט על רקע פתיחת עונת הדו"חות באופן חיובי; ג'ננטק עולה ב-4.4%

מיכל רמתי

11.10.2005 / 16:09

חברת הביוטכנולוגיה עולה לאחר שפירסמה עלייה חדה מהצפוי ברווחיה; יצרנית השבבים AMD עולה ב-1.3% בציפייה לדו"חותיה הרבעוניים לאחר הסגירה היום



עליות נרשמות בוול סטריט על רקע מספר דו"חות טובים שפורסמו היום ואתמול לאחר סגירת המסחר. מדד דאו ג'ונס עולה ב-0.5%; נאסד"ק עולה ב-0.3%. במדד השבבים של פילדלפיה נרשמת עלייה של 0.5% בציפייה לדו"ח של AMD שיתפרסם היום לאחר הסגירה.



בשוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב נרשמות ירידות לקראת פרסום פרוטוקול הישיבה של ועדת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי מה-20 בספטמבר. בפגישה ההיא העלה הבנק הפדרלי את הריבית ב-0.25% בפעם ה-11 ברציפות, לשיעור של 3.75%. מאז הביעו מספר בכירים בבנק הפדרלי את חששותיהם מהגידול באינפלציה. התשואות על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים עולות קמעה לשיעור של 4.365%.



מניית רפקו (סימול RFX) עולה ב5.8% לאחר שאתמול רשמה ירידה של 45% בעקבות הדחת המנכ"ל. פיליפ ר. בנט, מנכ"ל ברוקרית הסחורות, הודח כאשר התגלה כי חברה שבשליטתו חייבת לרפקו 430 מיליון דולר. רפקו הודיעה על פתיחת חקירה בנושא. החברה, שהונפקה באוגוסט והינה אחת מברוקריות הסחורות והחוזים העתידיים הגדולות בעולם, אמרה כי ככל הנראה תדחה את הגשת דו"חותיה הכספיים עבור הרבעון שהסתיים באוגוסט.



אלקואה (סימול AA), יצרנית האלומיניום הגדולה בעולם, עולה ב-2.7% לאחר שדיווחה אתמול לאחר הסגירה על עלייה של 2.1% ברווח הנקי ל-289 מיליון דולר ברבעון השלישי. הכנסות החברה ברבעון עלו ב-13% לעומת התקופה המקבילה ל-6.57 מיליארד דולר , אך היו נמוכות מהכנסותיה ברבעון השני - 6.7 מיליארד דולר, בייחוד על רקע ירידה במחירי האלומיניום וחומר הגלם שלו - אלומינה. החברה, שבאופן מסורתי דו"חותיה פותחים את עונת הדו"חות, מייחסת את העלייה המועטה ברווח לעלויות אנרגיה וחומרי גלם גבוהות יותר.



חברת הביוטכנולוגיה ג'ננטק (סימול DNA) עולה ב-4.4% לאחר שדיווחה על עלייה גדולה מהצפוי ברווח הנקי ברבעון השלישי, על רקע זינוק במכירות הטיפולים לסרטן. מכירות הטיפול בסרטן השד הרצפטין, הטיפול בסרטן המעי הגס אווסטין והטיפול בנון הודג'קינס לימפומה ריטוקסן הובילו את החברה למכירות של 1.75 מיליארד דולר - עלייה של 46%.



הרווח הנקי של ג'ננטק עלה ב-56% ל-359.4 מיליון דולר. ג'ננטק, חברת הביוטכנולוגיה השנייה בגודלה בעולם, העלתה את תחזית הצמיחה ברווחים שלה עבור 2005 מ-35% ל-50%. סמנכ"ל הכספים של החברה, דיוויד אברשאם, לא הגיב על התחזיות אך הזהיר, כי "צמיחה במכירות מוצרים אונקולוגיים נוטה להיות תנודתית".



בורסת ניו יורק (NYSE) השעתה את המסחר במניות דלפי (סימול DPH) על רקע רמות המסחר הנמוכות במניה לאחר שדלפי הגישה בקשה להגנה מפני פשיטת רגל (צ'פטר 11). אתמול נסגר המסחר במניית דלפי בירידה של 70% למחיר 0.33 דולר למניה.



מאוחר יותר היום ידווחו ענקית המיחשוב אפל (סימול AAPL) ויצרנית השבבים AMD (סימול AMD) על תוצאותיהן הרבעוניות. אפל עולה ב-0.4%; AMD עולה ב-1.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully