וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן פייט לא עוצרת: הניבה למשקיעים תשואה של 65% על הנייר בארבעה ימי מסחר

נתן שבע

11.10.2005 / 17:31

חברת ביוטכנולגיה אחרת, קמהדע, שנסחרת כבר כחודש וחצי סיפקה תשואה שלילית של כ-1%; טופ ספין, שהונפקה באותה תקופה, נוחלת בינתיים כישלון חרוץ ומספקת תשואה שלילית של 30%



מניית חברת הביוטכנולגיה, כן פייט, לא עוצרת מאז הנפקתה. לרוכשים בהנפקה את החבילה שכללה מניות ואופציות ללא תמורה נוצר רווח על הנייר של 65%. ביום הראשון לרישומה למסחר זינק שווי החבילה ב-28% אבל מאז היא ממשיכה כאמור לטפס. כן פייט גייסה לפני כשבועיים כ-45 מיליון שקל (10 מיליון דולר) במניות ובאופציות ללא תמורה, לפי שווי של כ-112.5 מיליון שקל. ההנפקה לציבור הסתיימה בחיתום יתר של פי שישה - כל מזמין קיבל כ-16.7% מהיקף הזמנתו.



בין המשקיעים היתה גם קבוצת משקיעים בראשות מייקל וויס ואלכס רבינוביץ', מבעלי השליטה באקס.טי.אל, שהזרימו ביקושים של 7 מיליון דולר (וזכו לקבל רק כ-1.2 מיליון דולר בעקבות הביקוש הער). את ההנפקה הובילו פועלים אי.בי.אי וד"ש איפקס חיתום.



חברת ביוטוכנולגיה אחרת קמהדע שנסחרת כבר כחודש וחצי סיפקה תשואה שלילית של פחות מ-1% על הנייר למשקיעים בהנפקה. טופ ספין, שהונפקה באותה תקופה, נוחלת בינתיים כישלון חרוץ ומספקת תשואה שלילית של 30%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully