וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פנתה לבית המשפט בבקשה לכנס אסיפה של מחזיקי האג"ח לצורך אישור הסדר המימון

ערן גבאי

11.10.2005 / 18:06

ההליך המשפטי הוא פורמלי בלבד וצפוי להסתיים בתוך חודש וחצי; מיד עם הסדרת הסכם האג"ח בחברה, יואץ המהלך למיזוג ברק ונטוויז'ן; ברק תנפיק אג"ח ב-65 מיליון דולר לחמש שנים



013 ברק ממשיכה בהליכים הפרוצדורליים לאישור הסכם המימון. ברק פנתה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו בבקשה לכנס אסיפה של מחזיקי איגרות חוב של החברה, לצורך אישור הסדר המימון. מדובר בצעד פרוצדורלי בהתאם לסעיף 350 לחוק החברות. מיד אחרי שיסתיים הסדר האג"ח בחברת השיחות הבינלאומיות ברק, יואץ המהלך למיזוג ברק ונטוויז'ן.



למעשה, ההליך המשפטי והפורמלי שאמור לאשר את הסדר האג"ח בברק, צפוי להסתיים בתוך חודש וחצי. על פי הסדר האג"ח בברק, יזרימו ו לברק כ-32 מיליון דולר ויגדילו את אחזקותיהן בחברה ל-81.5% ול-18.5%, בהתאמה. ברק היתה חייבת לבעלי האג"ח שלה כ-120 מיליון דולר וכעת, לצד הזרמת הכסף לחברה, יונפקו אג"ח ב-65 מיליון דולר לחמש שנים בריבית של 10%.



בקבוצת אי.די.בי מתכוונים למזג את ברק ונטוויז'ן, כחלק מקבוצת תקשורת גדולה, שבמרכזה צפויה להיות חברת הסלולר סלקום. ההערכות הן, כי קבוצת התקשורת שמגבש נוחי דנקנר תצרף אליה בהמשך גם את חברת הכבלים הממוזגת. מיזוג הכבלים נבחן בימים אלה על ידי בעלי המניות והבנקים, בניסיון לקבל את אישורו של המפקח על הבנקים. המפקח עשוי לזרז את כניסתם של משקיעים פוטנציאליים לכבלים, ובראשם סלקום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully