וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וול סטריט ג'ורנל" יערוך שינויי עיצוב ותוכן במהדורה המודפסת בארה"ב בעלות מוערכת של כ-43 מיליון דולר

ליאון איצקר

11.10.2005 / 22:05

חברת דאו ג'ונס, המוציאה לאור של הג'ורנל, הודיעה היום כי העיתון יערוך השינויים, כולל הקטנת גודל העמוד, כדי לשפר השירות לקוראים ולמשוך קוראים חדשים



חברת דאו ג'ונס (Dow Jones & Company), המוציאה לאור של ה"וול סטריט ג'ורנל", הודיעה היום כי העיתון יערוך מספר שינויי עיצוב ותוכן במהדורה המודפסת של הג'ורנל בארה"ב, כולל הקטנת גודל העמוד, כדי לשפר השירות לקוראים ולמשוך קוראים חדשים.



החברה אמרה כי השיפורים יכללו שינויים בארגון ובתוכן של העיתון וכן חיזוק הקשרים למהדורה המקוונת. חלק מהשינויים ייערכו בחודשים הבאים, יימשכו במהלך 2006, ויסתיימו בינואר 2007 עם עיצוב מחדש של העיתון ברוחב יותר מקובל בתעשייה (48-inch web width) מהרוחב הנוכחי שלו (60-inch web width).



השינויים יבוצעו תחת הכוונתה של מו"ל הג'ורנל, קארן אליוט האוס, והעורך הכללי, פול סטייגר, ובסיועו של מעצב העיתון, מריו גרסיה. עלות ההון של הפרויקט בן ה-15 חודשים מוערכת ב-43 מיליון דולר וכן עלויות הכשרה, פיתוח ושיווק חד פעמיות של כ-13 מיליון דולר. העיתון בפורמט החדש יושק עד ינואר 2007 ובניכוי עלויות חד פעמיות, החברה צופה לחסוך כ-18 מיליון דולר בשנה בהוצאות תפעול החל מ-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully