וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות וול סטריט צפויות להיפתח בירידות על רקע תוצאותיה של אפל ועליית מחירי הנפט

TheMarker

12.10.2005 / 22:23

מניית ענקית המחשבים אפל נפלה במסחר שלפני הפתיחה לאחר שדיווחה אתמול על הכנסות רבעוניות שהיו נמוכות מתחזיות האנליסטים; מחיר הנפט ממשיך לעלות ונסחר בסביבות ה-64 דולר לחבית



בורסות וול סטריט צפויות להיפתח היום בירידות, לאחר שענקית המחשבים אפל דיווחה אתמול על הכנסות רבעוניות שהיו נמוכות מתחזיות האנליסטים ועל רקע עליית מחירי הנפט.



ירידות במניות השבבים וחולשה במניות הטלקום גררו אתמול את מגזר הטכנולוגיה בוול סטריט לערב שלילי נוסף ולשפל חדש של שלושה חודשים. מנגד, נהנו מניות האנרגיה מעלייה של 2.8% במחירי הנפט הגולמי ומניות התעשייה הכבדה זכו לרוח גבית, הודות לדו"חות טובים מהצפוי של ענקית האלומיניום אלקואה. בסיום המסחר אתמול ירד מדד נאסד"ק ב-0.9% ל-2,061 נקודות. מנגד, עלה הדאו ג'ונס ב-0.1% ל-10,253 נקודות.



מחיר הנפט ממשיך בעליות מאתמול ונסחר כעת קרוב לרף ה-64 דולר לחבית. החוזים על הנפט הגולמי מסוג Light Crude (טקסס מתוק) למסירה בנובמבר נסחרים במחיר של 63.89 דולר לחבית, עלייה של 36 סנט, במסחר האלקטרוני שלאחר הסגירה בבורסת הסחורות של ניו יורק.



מניית ענקית המחשבים אפל (סימול AAPL) נפלה במסחר שלפני הפתיחה בוול סטריט. החברה דיווחה לאחר סגירת המסחר אתמול כי רשמה הכנסות של 3.68 מיליארד דולר ברבעון הרביעי שלה, שהסתיים ב-24 בספטמבר, לעומת 2.35 מיליארד דולר ברבעון המקביל - עלייה של 57%, אולם נמוך מהערכות האנליסטים.



המניה ירדה גם על רקע מכירות נמוכות מתחזיות האנליסטים של מכשירי ה-iPod. אפל מכרה 6.451 מיליון iPods - גידול של 220% לעומת הרבעון המקביל, אולם נמוך מהתחזיות למכירות של 6.75-8.5 מיליון יחידות.



גם מניית ענקית השבבים AMD ירדה במסחר שלפני הפתיחה, זאת למרות שהיכתה אתמול התחזיות כאשר רשמה רווח נקי של 76 מיליון דולר, או 18 סנט למניה, ברבעון השלישי שהסתיים ב-25 בספטמבר. תחזיות האנליסטים עמדו על רווח של 8 סנט למניה. הכנסות החברה הגיעו לשיא, כאשר רשמו עלייה של 23% מול הרבעון המקביל לרמה של 1.523 מיליארד דולר. לעומת הרבעון הקודם רשמה החברה עלייה של 21% בהכנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully