וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודים מגיעים לישראל: תאגיד הענק טאטא יתחרה בחברות המחשוב המקומיות

גליה ימיני

16.10.2005 / 6:57

תאגיד טאטא ייכנס לראשונה לפעילות בישראל באמצעות החברה הבת TCS; שמואל בלנק מונה לתפקיד מנכ"ל חברת שירותי המחשוב שתיפתח בישראל



תאגיד טאטא נכנס לראשונה לפעילות בישראל באמצעות החברה הבת Services Tata Consultancy - TCS. חברת שירותי המחשוב של תאגיד הענק ההודי הודיעה על פתיחת סניף בישראל שיתחרה בחברות ותיקות כמו יבמ ישראל, EDS ישראל ונס טכנולוגיות.



שמואל בלנק מונה לתפקיד מנכ"ל חברת שירותי המחשוב שתיפתח בישראל. בלנק (55) שימש בתפקידו האחרון מנכ"ל החברה לאוטומציה. לפי הערכות בשוק, השקיע התאגיד כמיליון דולר בכניסה לשוק הישראלי בשנה הראשונה. בלנק שכר כמה יועצים חיצוניים שיעזרו לו לגשת למכרזים שעליהם רוצה החברה להתמודד, והוא מעריך כי "בתוך כשנתיים או שלוש, TCS ישראל תמנה מאות עובדים".



טאטא הוא התאגיד היצרני הגדול ביותר בהודו והמעסיק הגדול ביותר שם. TCS היא חברת התוכנה הגדולה בהודו; היא נסחרת לפי שווי גבוה מ-10 מיליארד דולר וצפויה לסיים את השנה עם הכנסות גבוהות מ-2.6 מיליארד דולר.



בתחילת נובמבר יגיע לישראל סמנכ"ל השיווק של TCS העולמית, ג'איינט פנדהארקאר, לוועידת העסקים הראשונה של יצרני התוכנה הישראליים. בראיון טלפוני ל-TheMarker אמר פנדהארקאר: "אנו מעוניינים להשתתף בפרויקטי מחשוב בתעשיות הטלקום, הבנקאות, הממשלה והבריאות. יש שני פרויקטים גדולים שיצאו לדרך ואנו רוצים להתחרות בהם - פרויקט תעודות הזהות החכמות של הממשלה ומשרד הפנים, והפרויקט של משרד הבריאות ליצירת תיק רפואי ממוחשב לכל אזרח". לדבריו, חלק מהעבודה תיעשה אצל הלקוח וחלק בהודו. "בכוונתנו לשלוח את העובדים הישראלים לאימון במרכזים שלנו בהודו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully