וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ הישראלי שלקייס חתם על הסכם רשיון ייצור עם סניו היפאנית

סוכנויות הידיעות

25.6.2001 / 18:51

במסגרת ההסכם תשלב סניו את טכנולוגיית מארז השבב הזעיר שלאופ (ShellOP) של שלקייס באחד ממפעליה ביפאן, ותחילת הייצור צפויה ברבעון השני של שנת 2002

הסטארט אפ הישראלי שלקייס (Shellcase), המתמחה בפיתוח וייצור טכנולוגיות מארזים זעירים לרכיבים אלקטרוניים, הודיע היום על חתימת הסכם רשיון ייצור עם יצרנית האלקטרוניקה היפאנית סניו.

במסגרת ההסכם תשלב סניו את טכנולוגיית מארז השבב הזעיר שלאופ (ShellOP) של שלקייס באחד ממפעליה ביפאן. תחילת הייצור צפויה ברבעון השני של 2002. סניו תבצע מיקור חוץ של תהליך אריזת הרכיבים לחברת שלקייס בתקופת הקמתו של קו הייצור של סניו. סניו תשלם לשלקייס תמלוגים וכן על רישיון הייצור, אם כי הפרטים הכספיים של ההסכם לא נמסרו.

שיתוף הפעולה בן סניו לשלקייס החל ברבעון השלישי של השנה שעברה. בפברואר 2001 הודיעו החברות על עסקה לאספקת אריזות למצלמות זעירות שמוטמעות בטלפונים ניידים. הייצור החל במאי 2001, ועד הרבעון הרביעי של 2001 צפוי היקף הייצור להגיע ל-500 אלף אריזות למצלמות זעירות מדי חודש.

"אנו גאים על שיתוף הפעולה עם סניו, המובילה העולמית בשוק ה-CCD. אימוץ טכנולוגיית האריזה שלנו על ידי סניו היא אבן דרך נוספת בדרכה של שלקייס להשיג הכרה עולמית בטכנולוגיה המתקדמת שלה", אמר מנכ"ל שלקייס, שלמה אורן.

חברת שלקייס מירושלים היא חברה ציבורית שהונפקה בבורסה הקנדית ב-1998. החברה הוקמה ב-1993 והיא מתמחה בפיתוח וייצור מארזים זעירים לשבב סיליקון. טכנולוגיית המארזים הזעירים שפיתחה, מגנה על שבב הסיליקון מפני פגעי סביבה כלחות, לכלוך ואבק. המארז הממוזער עוטף את השבב בין שתי שכבות דקיקות של זכוכית שקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully