וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 בכירים בורינט מבקשים לממש מניות בשווי של כ-5.6 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

16.10.2005 / 11:49

קובי אלכסנדר, היו"ר, מבקש למכור מניות בשווי של למעלה מ-3 מיליון דולר ודן בודנר, המנכ"ל, ב-1.9 מיליון דולר; ורינט תתקין מערכת הקלטת וידיאו דיגיטלית ברכבת משדה התעופה JFK



3 בכירים בחברת , מקבוצת קומברס טכנולוג'י, הגישו בימים האחרונים בקשות למכירת מניות החברה שברשותם. על פי מסמכים שהוגשו לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC), קובי אלכסנדר, יו"ר החברה ויו"ר קבוצת קומברס טכנולוג'י, מבקש למכור כ-90 אלף מניות. במסמך מצויין כי מדובר במניות, אם כי על פי מימושים קודמים מדובר ככל הנראה במימוש של אופציות. על פי מחירה הנוכחי של ורינט - 37 דולר - מדובר במניות או אופציות בשווי של למעלה מ-3 מיליון דולר.



דן בודנר, מנכ"ל קומברס, הגיש אף הוא בקשת מכירה הכוללת 50 אלף מניות בשווי נוכחי של כ-1.9 מיליון דולר. נושאת משרה בכירה נוספת, מוריה אלן, נשיאת ורינט אמריקה, מבקשת למכור כ-19 אלף מניות בשווי של כ-700 אלף דולר. שווי המניות שמבקשים השלושה למכור מסתכם בכ-5.6 מיליון דולר.



על פי דיווחים ל-SEC, נרשמו בורינט שורת מימושי אופציות גם בתחילת אוקטובר. אלכסנדר מימש כ-69 אלף אופציות במחירי מימוש של 55 סנט עד 5.9 דולרים. המניות נמכרו במחירים שבין 39-41.3 דולר, כך שמדובר ברווח של יותר מ-2.5 מיליון דולר. בודנר מכר אז 12.5 אלף מניות בשווי של חצי מיליון דולר.



ובעניין אחר מכיוונה של ורינט. החברה הודיעה ביום רביעי האחרון על חוזה עם רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי, ארה"ב, להתקנת מערכת הקלטת וידיאו דיגיטלית בשטחי הרכבת המובילה מנמל התעופה JFK בקרבת ניו יורק לתוך העיר. בניגוד לחוזים הקשורים בפתרונות הקלטה של קול, ורינט אינה מדווחת לרוב על היקפי עסקות הקשורים בעולם הווידיאו הדיגיטלי, וכך גם במקרה הזה.



AirTrain JFK היא מסילת רכבת קלה שאורכה כ-13 ק"מ והיא משמשת אלפי נוסעים כל יום. ורינט תתקין מערכות צילום והקלטה דיגיטלית במעליות, ברציפים ולאורך חלקים ממסילת הרכבת.



לורינט נסיון לא מבוטל בהתקנת מערכות בשטחי תחנות רכבת ולפני כחודש היא אף השיקה את מערכת ה-Nextiva Transit - פתרון ייעודי לתחום התחבורה הציבורית. ורינט נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 1.2 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully