וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלברד מתחיל לבחור את המנהלים סביבו: סמנכ"ל הכספים רון איילון יקודם למשנה

ערן גבאי

16.10.2005 / 12:29

כך נודע ל-TheMarker; איילון ימשיך לטפל בנושאים הכספיים, אך תפקידו יורחב; עד כה מונה גיל שרון למנכ"ל חברת פלאפון; במטה בזק יישבו גם אבי פתיר ועמוס לסקר



סמנכ"ל הכספים של בזק, רון איילון, ימונה למשנה למנכ"ל בזק החדש, יעקב גלברד - כך נודע ל-TheMarker. איילון מונה לתפקידו בבזק לפני כשלוש שנים, לאחר ששימש כסמנכ"ל הכספים של חברת הסלולר מירס. איילון זוכה להערכה רבה בבזק, והוא המינוי הראשון של גלברד בחברה. איילון ימשיך לטפל בנושאים הכספיים בחברה, אך תפקידו יורחב בהרבה כולל קביעה ושליטה בפעולות תפעוליות נוספות בבזק. לא התקבלה תגובה מרון איילון.



עד כה מונה המשנה למנכ"ל פלאפון, גיל שרון, כמנכ"ל הבא של חברת פלאפון. המשנה למנכ"ל בזק, אבי פתיר, יישאר בבזק אך תפקידו ככל הידוע ישתנה. במטה החברה בבזק, שצפוי להתגבש בשבועות הקרובים תחת ניהולו של גלברד, יהיה גם עמוס לסקר, שניהל את פעילות מד נאוטילוס בעבר.



בסוף השבוע הורידו חברות הדירוג הבינלאומיות מודיס וסטאנדרד אנד פורס את דירוג איגרות החוב של בזק מסוג יורובונדס הנסחרות בבורסה לניירות ערך בלוקסמבורג. מודיס הוריד את דירוג האשראי של בזק מ-A3 ל-Baa1 והושאר בבחינה לאפשרות להורדה נוספת. סטאנדרד אנד פורס הוריד את דירוג האשראי של בזק מ-A מינוס ל-BBB פלוס והושאר בבחינה (remain on creditwatch) עם השלכות שליליות.



הודעת חברות הדירוג היא בהמשך לרכישת גרעין שליטה של 30% בבזק על ידי קבוצת הרוכשים אייפקס-סבן-ארקין. בחברות הדירוג חוששים מהפחתת הון בבזק. באחרונה דיווחנו שבקרב בעלי המניות החדשים בבזק מתחילה להתגבש הבנה לביצוע הפחתת הון בהיקף של 2 מיליארד שקל בתוך חצי שנה.



המדינה מכרה לקבוצת הרוכשים 30% ממניות בזק עם אופציה לרכישת 10.6% נוספים ממניות חברת התקשורת בתוך 4 שנים. עוד נקבע כי העובדים יקבלו אופציה בהיקף של 4.71% מהון המניות של בזק ועוד כ-4.4% עם חתימת ההסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully