וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטית תקבל מקדמה של 7 מיליון דולר כי וורן באפט הסכים לדבר איתה

סוכנויות הידיעות

16.10.2005 / 14:59

"האורקל מאומהה", המתכנן להוציא ספר עצות למשקיעים, אמר כי יסכים לנהל שיחות לקראת הוצאת הספר רק עם אנליסטית הביטוח אליס שרדר; דיווח "פורבס"



אנליסטית הביטוח אליס שרדר עשויה לקבל מקדמה של 7 מיליון דולר. זאת, משום המשקיע הנודע וורן באפט הודיע כי יהיה מוכן לנהל שיחות רק איתה, לקראת הוצאתו לאור של ספר עצות למשקיעים המבוסס על ניסיונו. כך דיווח "פורבס".



באפט, הידוע בכינויו "האורקל מאומהה", הסכים להוציא עוד ספר עצות בתחום הפיננסים, וגרם בכך לפתיחת מאבק בין המו"לים בארה"ב על הזכות להוציא לאור את ספרו. סכום המקדמה שהציעו עד כה הוצאות הספרים מגיע כאמור ל-7 מיליון דולר - סכום נמוך מהמקדמה בסך 12 מיליון דולר שקיבל הנשיא לשעבר, ביל קלינטון, לקראת הוצאות ספר זכרונותיו.



עם זאת, שרדר "היא היחידה שעמה יהיה מוכן וורן באפט לשוחח", לפי מאמר שפירסם כתב העת "ריסק אנד אינשורנס". שרדר, המסקרת מזה שנים את חברת ההחזקות ברקשיר התאוויי, "עשתה עבודה יסודית ביותר", צוטט באפט במאמר. "נראה לי כי היא חרגה מהגישה המקובלת בקרב אנליסטים", הוסיף.

בחירתו של באפט בשרדר כשותפתו לכתיבת הספר הפתיעה רבים אשר ציפו, כי האיש השני הכי עשיר בעולם אחרי ביל גייטס יבחר בכתבת קרול לומיס מכתב העת "פורצ'ן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully