וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבאר משאבים רוכשת 150 יחידות דיור ושטח מסחרי בעפולה תמורת 26 מיליון שקל

אלי דניאל

26.6.2001 / 17:44

יחידות הדיור יושכרו למשרד הקליטה ל-5 שנים בתמורה לדמי שכירות שנתיים של 3.7 מ' ש'; באם יממש משרד הקליטה אופציה להארכת השכירות ל-5 שנים נוספות ייזכו המוכרים ל-2 מ' ש' נוספים

חברת הנדל"ן המניב דנבאר משאבים מקבוצת דנבאר , שבשליטת איש העסקים יעקב אנגל, מדווחת היום על חתימת זכרון דברים לרכישת 150 יחידות דיור ושטח מסחרי בהיקף של 500 מ"ר, המצויים בעפולה, בתמורה ל-26 מיליון שקל.

לדברי החברה, בין מוכרי הדירות לבין משרד הקליטה נחתם בעבר הסכם לפיו יושכרו כל הדירות לדיירים אשר יופנו על ידי משרד הקליטה. בהסתמך על הסכם זה, הסכימו הצדדים כי תמורת העסקה תשולם למוכר, לאחר שיינתן אישור משרד הקליטה על קבלת היחידות ואכלוסן ובכפוף לקבלת הסכמת משרד הקליטה להסבת כל הזכויות והחובות ביחס ליחידות הדיור שנרכשו, על שם דנבאר משאבים.

זוהר לוי, סמנכ"ל הכספים של החברה, מסר ל-TheMarker.com כי "הדירות שנרכשו יושכרו למשרד הקליטה לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. דמי השכירות השנתיים בגין יחידות הדיור אלו מסתכמים בכ-3.7 מיליון שקל לשנה - כך שהחברה צפויה להשיג תשואה נאה על השקעתה". לוי ציין כי "החברה ממשיכה לבחון השקעות נוספות בנכסי נדל"ן מניב".

כמו כן, החברה הוסיפה כי במידה שמשרד הקליטה יממש את האופציה שבידיו ויאריך את תקופת השכירות בחמש שנים נוספות, יהיו המוכרים זכאים לתשלום סכום נוסף של 2 מיליון שקל.

בנוסף, הצדדים הסכימו כי המוכרים ישכרו מדנבאר את השטח המסחרי לתקופה של 10 שנים, וכן כי המוכרים יפעילו ויתחזקו את כל 150 הדירות והשטח המסחרי, והכל בתמורה לתשלום דמי שכירות בסכומים שלא פורסמו (לדברי החברה מדובר בסכומים לא מהותיים).

כאמור, דנבאר משאבים פועלת בענף הנדל"ן. ברבעון הראשון של השנה רשמה החברה הכנסות של כ-11 מיליון שקל - ירידה של כ-6% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הרוויחה החברה ברבעון הראשון כמיליון שקל - ירידה של כ-67% בהשוואה לרבעון המקביל. מניית החברה נסחרת בבורסה התל אביבית לפי שווי של כ-100 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully