וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר שתיים ב-HP ישראל הודיע על עזיבתו במקביל לארגון מחדש של הסניף

גליה ימיני

17.10.2005 / 8:17

מנהל חטיבת השירותים ומוצרי האנטרפרייז של HP, משה לסמן, פורש אחרי 15 שנה בחברה; התמודד בעבר על תפקיד מנכ"ל החברה והפסיד לגיל רוזנפלד



משה לסמן, ראש חטיבת השירותים והאנטרפרייז ב-HP ישראל, והאיש השני בחשיבותו בחברה, צפוי לפרוש מהחברה בחודשים הקרובים, לאחר 15 שנות עבודה בחברה.



צעד זה הוא שינוי מהותי נוסף בשרשרת השינויים שעוברים על החברה. HP ישראל עוברת בימים אלה תהליך של ארגון מחדש בעקבות השינויים שמתחוללים במטה החברה העולמית בארה"ב.



HP העולמית הכריזה לאחרונה כי 10% מכלל עובדיה בעולם יפוטרו בעקבות תהליך הארגון מחדש, ובעקבות כך נאלצה גם HP ישראל לשנות את המבנה הפנימי שלה ולפטר כ-40-30 איש מתוך כ-2,000 העובדים שמעסיקה כאן החברה.



במסגרת הארגון מחדש לסמן בחר לא לקחת את התפקידים החדשים שהוצעו לו, והחליט לפרוש מהחברה. לסמן בן ה-49 החל את דרכו ב-90' בחברת המחשבים דיגיטל, והמשיך לקומפאק, כאשר זו רכשה את דיגיטל. כאשר HP התמזגה עם קומפאק - לסמן עבר גם לשם לתפקידי ניהול בכירים. לפני כשנה וחצי, כאשר מנכ"ל HP ישראל הקודם, אודי גרף, עזב את תפקידו, לסמן התמודד על תפקיד המנכ"לות אך הפסיד אותו לטובת גיל רוזנפלד, המנכ"ל הנוכחי.



לסמן עדיין אינו יודע לאן פניו מועדות: "אני בודק אפשרויות שונות - ככל הנראה זה יהיה משהו הקשור ליזמות בתחום ה-IT (טכנולוגיות מידע)".



לסמן היה אחראי על חטיבת השירותים ומוצרי האנטרפרייז של HP - החטיבה שאמורה למעשה להתחרות בחברות המחשוב המקומיות כמו מטריקס ונס טכנולוגיות, וכן בחטיבת שירותי המחשוב של יבמ ישראל הנקראת יבמ גלובאל סרביסס, וב-EDS ישראל.



בשנה האחרונה שמרה החטיבה על פרופיל נמוך יחסית ולא התמודדה במרבית מכרזי מיקור החוץ והמחשוב הגדולים במשק. בעוד חטיבת מוצרי הצריכה לצרכן הביתי של HP ישראל עלתה ופרחה השנה, חטיבת השירותים עברה תהפוכות - בית המשפט ביטל את זכיית הענק שלה במכרז לתעודות הזהות החכמות לאזרחי ישראל. היא אמנם ביצעה השנה שני פרויקטים גדולים בחברת סלקום ובמינהל האוכלוסין במשרד הפנים, אך באופן מפתיע בחרה לא להתמודד על מכרזי ענק של מיקור החוץ שפרסם הבנק הבינלאומי וגופים אחרים. רוזנפלד המנכ"ל ימלא כעת את מקומו של לסמן בתפקיד ראש החטיבה, שתצטרך למצוא מחדש את דרכה בשוק המחשוב המקומי.



HP אגב, לא מתכוונת לוותר על מכרז תעודות הזהות החכמות שיוצא כעת מחדש, וההערכות הן שהיא תתמודד שוב על הזכיה במכרז זה.



גיל רוזנפלדהגיב אתמול על הידיעה ואמר כי "לסמן הוא איש מצוין, שהעדיף שלא להשאר בחברה לאחר הארגון מחדש, אני מאמין שמהר מאוד הוא ימצא את מקומו בשוק בתפקידים בכירים אחרים. החברה עוברת כעת ארגון מחדש חשוב מאוד - והוא בהחלט ישא פירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully