וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בממלכת הצעצועים: נפילה של 12% ברווחי מאטל בעקבות ירידה במכירות "ברבי"; הסברו פיספסה תחזיות האנליסטים

רויטרס

17.10.2005 / 18:09

התוצאות המאכזבות נבעו מהתגברות התחרות במגזר אשר חייבה הורדות מחירים, לצד שחיקה בשולי הרווח ובמכירות בשל העלייה במחירי האנרגיה



מאטל, יצרנית הצעצועים הגדולה בעולם, דיווחה היום על על נפילה של 12% ברווחיה הרבעוניים בעקבות ירידה במכירות של בובת "ברבי", ומתחרתה הסברו דיווחה אמנם על גידול ברווחיה אולם תוצאותיה היו נמוכות מתחזיות האנליסטים.



תוצאותיהן המאכזבות של יצרניות הצעצועים נבעו מהתגברות התחרות במגזר אשר חייבה הורדות מחירים, לצד שחיקה בשולי הרווח ובמכירות בשל העלייה במחירי האנרגיה.



מאטל (סימול MAT) רשמה ברבעון השלישי רווח של 225.3 מיליון דולר, או 55 סנט למניה - פחות מתחזיות האנליסטים לרווח של 61 סנט למניה. מכירות החברה נותרו כמעט ללא שינוי לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, ברמה של 1.67 מיליארד דולר - פחות מתחזיות האנליסטים למכירת של 1.72 מיליארד דולר. מניית מאטל יורדת כעת במסחר בוול סטריט ב-3.6%.



מתחרתה של מאטל, הסברו (סימול HAS), דיווחה על גידול ברווחיה ברבעון השלישי הודות למכירות ערות של צעצועי "מלחמת הכוכבים".



החברה רשמה רווח של 92.1 מיליון דולר, או 47 סנט למניה, לעומת רווח של 88.7 מיליון דולר, או 43 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. עם זאת, תוצאותיה בשורה התחתונה היו נמוכות מתחזיות האנליסטים שצפו כי החברה תרשום רווח של 51 סנט למניה. הכנסות הסברו ברבעון גדלו ל-988.1 מיליון דולר, לעומת 947.3 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת. תחזית האנליסטים היתה להכנסות של 997.1 מיליון דולר.



מניית הסברו מאבדת 0.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully