וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרוס העלה את מחיר היעד של אודיוקודס ל-13 דולר: "החולשה בשוק האמריקאי נעלמה ברובה"

עומרי כהן

17.10.2005 / 18:45

מחיר היעד גבוה ב-27% מהמחיר הנוכחי בשוק; ההמלצה למניה נותרה "קנייה"; האנליסט רמי רוזן: החברה צפויה לדווח על תוצאות בהתאם לתחזיות ברבעון השלישי



האנליסט רמי רוזן מבית ההשקעות אוסקר גרוס העלה היום את מחיר היעד למניית אודיוקודס מ-11.5 ל-13 דולר והותיר לה המלצת "קנייה". רוזן הסביר את הצעד בסימנים לניצני התאוששות בשוק ה-VoIP (העברת קול על גבי האינטרנט) האמריקאי. מחיר היעד החדש גבוה ב-27.5% מהמחיר בו סגרה אודיוקודס את המסחר בערב שבת האחרון. היום מגיבה המניה בעלייה של 0.5% ל-10.25 דולר.



רוזן מציין בסקירתו כי התכנסות השירותים בשוק ה-VoIP מרחיבה את ההזדמנויות העומדות בפני אודיוקודס להגביר את המומנטום בעסקיה. "אנו רואים במגמת המיזוגים והרכישות בקרב מפעילות התקשורת, בכל הנוגע להתפתחות שירותי הטריפל פליי (אספקת שירותי טלפון, אינטרנט ושידורי טלוויזיה על גבי סיבים אופטיים מצד חברות הטלפון, ע.כ.) וכינוס הרשתות לצורך העברת שידורי מולטימדיה על גבי האינטרנט, הזדמנות גדולה עבור אודיוקודס, אשר מספקת ציוד תקשורת למגזר זה", כתב רוזן.



בנוסף, מאמין רוזן כי החולשה שהורגשה בשוק התקשורת האמריקאי במהלך הרבעון השני של 2005, נעלמה ברובה. להערכתו, עמדה אודיוקודס ברבעון השלישי בתחזיתו המוקדמת להכנסות של 28.6 מיליון דולר ולרווח של 7 סנט למניה (כ-3.1 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully