וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל החדש של יצרנית ציוד התקשורת הקנדית נורטל - סמנכ"ל התפעול לשעבר של מוטורולה

סוכנויות הידיעות

17.10.2005 / 20:24

מייק זפירובסקי, אשר מילא תפקיד מרכזי בשיקום מעמדה של חטיבת הטלפונים הסלולרים של מוטורולה, יחליף את ביל אוונס אשר סייע בייצוב נורטל לאחר השערוריה החשבונאית שנחשפה בה



יצרנית ציוד התקשורת הקנדית נורטל נטוורקס (סימול NT) הודיעה על מינוי מייק זפירובסקי למנכ"ל החברה במקום ביל אוונס. זפירובסקי, אשר שימש עד תחילת השנה כסמנכ"ל התפעול של מוטורולה, מילא תפקיד מרכזי בשיקום מעמדה של חטיבת הטלפונים הסלולרים של מוטורולה.



זפירובסקי, אשר עזב את מוטורולה בינואר לאחר שהתברר לא כי לא ימונה לתפקיד מנכ"ל מוטורולה, צפוי להתמודד במסגרת תפקידו החדש בנורטל עם הצורך לשפר את מכירות ציוד של נורטל לספקיות שירותי טלפוניה. מכירות נורטל נפגעו מהנפילה החדה בהשקעות בציוד מצד חברות טלקום ועקב התערערות מעמדה בשל השערורייה החשבונאית בה היתה מעורבת.



מניית נורטל עולה כעת במסחר בוול סטריט ב-5.5%.



זפירובסקי צפוי לתפוס את מקומו של אוונס בתפקיד מנכ"ל ונשיא החברה ב-15 בנובמבר. אוונס, לשעבר סגן רמטכ"ל צבא ארה"ב, מונה למנכ"ל נורטל לפני 18 חודשים כדי לייצב את החברה לאחר השערורייה שבה נחשף כי פירסמה דו"חות כספיים שגויים במשך מספר שנים. בעקבות הפרשה הודחו 10 מנהלים בכירים בחברה, ובהם המנכ"ל לשעבר פרנק דאן, והחברה נאלצה לערוך מחדש את דו"חותיה הכספיים לשנים 2001-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully