וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת רווח לאמפייר אונליין בעקבות הפרדת פלטפורמת המסחר מפארטי גיימינג: המניה מאבדת בלונדון 3%

אפרת נוימן

18.10.2005 / 12:40

אמפייר הזהירה כי כתוצאה מהמהלך, הרווח ל-2005 יהיה נמוך ב-10% מהתחזיות; עם זאת, ציינה כי המהלך ישפיע לרעה על מאגר השחקנים הקיימים, ולא על מספר הנרשמים החדשים; איבדה כמחצית משוויה מאז ההנפקה



לפני שבוע וקצת הודיעה חברת ההימורים פארטי גיימינג על הפרדת פלטפורמת המסחר המשותפת מחברת אמפייר אונליין, שבשליטת נעם לניר. בתגובה, קרסה מניית אמפייר תוך ארבעה ימים בלבד ב-50%. הבוקר דיווחה אמפייר על השלכות המהלך על תוצאותיה הכספיות, והמניה מאבדת כעת בלונדון 3% למחיר של 95 פני. זאת לאחר שהוסיפה אתמול 6%. מחירה הנוכחי של אמפייר, משקף למשקיעים בהנפקה ביוני תשואה שלילית של 46%.



אמפייר הזהירה כי כתוצאה מהפלטפורמה החדשה של פארטי, הרווח של החברה ל-2005 יהיה נמוך ב-10% מתחזית הקונצנזוס. העיתונות הבריטית מדווחת כי לפי דובר החברה, תחזית הקונצנזוס היא לרווח לפני מס של 34.2 מיליון דולר, תחת הכנסות של 67.7 מיליון דולר.



אמפייר ציינה כי מאז ההודעה של פארטי על הפרדת הפלטפורמות, יש האטה בהכנסות שנובעות מאתר הפוקר EmpirePoker.com. עם זאת, אמפייר גם שלחה למשקיעים גלולת הרגעה וציינה כי הגידול הכללי במספר השחקנים החדשים של אמפייר נותר "חזק".



"ההשפעה על אמפייר נוגעת למאגר של שחקנים הקיימים, ולא על מספר הנרשמים החדשים ברשת של אמפייר", ציינה אמפייר בהודעתה והוסיפה כי החברה בטוחה כי הגידול יביא לצמיחה משמעותית ברווח הנקי ב-2006 (אם כי פחות ממה שצפו קודם) ומעבר לכך.



ועוד בלונדון, חברת ההימורים 888 שבשליטת אבי ואהרון שקד ושי ורון בן-יצחק מוסיפה כעת 1.3% למחיר של 138 פני שמשקף למשקיעים בהנפקה בסוף ספטמבר תשואה שלילית של 21%. פארטי מאבדת כ- 1% למחיר של 79 פני הנמוך ב-32% ממחיר המניה בהנפקה ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully