וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הנפט ירד ל-62.8 דולר לחבית עקב השערות כי סופת ההוריקן ווילמה לא תפגע במפרץ מקסיקו

הדר תדמור

19.10.2005 / 13:15

ההוריקן ווילמה צפוי לנוע לכיוון דרום מערב פלורידה ולפסוח על מתקני הנפט באזור מפרץ מקסיקו, אשר נפגעו על ידי ההוריקנים קתרינה וריטה; ההוריקן ווילמה מדורג כסופה מדרגה 4 מתוך 5



מחירי הנפט ירדו אל מתחת לרף ה-63 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בניו יורק, בשל ההשערות כי סופת ההוריקן ווילמה לא תפגע באזור מפרץ מקסיקו ולא תשבש את אספקת הנפט באזור. סופת ההוריקן ווילמה צפויה לנוע לכיוון דרום מערב פלורידה ולפסוח על מתקני הנפט באזור מפרץ מקסיקו, אשר נפגעו על ידי ההוריקנים קתרינה וריטה.



מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש נובמבר יורדים ב-1.2% ונסחרים ברמה של 62.8 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק.



ההוריקן ווילמה מדורג כסופה מדרגה 4 מתוך 5 דרגות חוזק. ווילמה התחזקה במהלך שלוש השעות האחרונות ונעה במהירות של 150 מייל לשעה (241.35 ק"מ לשעה), לפי מרכז ההוריקנים הלאומי בארה"ב.



מזכ"ל אופ"ק, עדנן שיהאב אלדין, אמר היום כי תפוקת הנפט תגדל ב-5.5 מיליון חביות ליום במהלך חמש השנים הקרובות. כיום עומדת תפוקת הנפט של מדינות אופ"ק על 32.5 מיליון חביות ליום. תפוקה זו צפויה להגיע ל-38 מיליון חביות נפט ליום עד שנת 2010, לפי דברי המזכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully