וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן חיובי לצ'ק פוינט מכיוון נוקיה: חושפת פלטפורמה חדשה הכוללת את מוצרי האבטחה של החברה הישראלית

נטע יעקבי

26.6.2001 / 22:49

סמנכ"לית השיווק של צ'ק פוינט: ההסכם החדש מחזק את השותפות ההדוקה הקיימת בין שתי החברות

החברות צ'ק פוינט ונוקיה (סימול NOK) הודיעו היום על הסכם לשיתוף פעולה נוסף. על פי ההסכם, מוצרי האבטחה של צ'ק פוינט, מסוג FireWall-1 ו-VPN, יותקנו בתוך פלטפורמת המוצרים החדשה של נוקיה.

ייחודה של פלטפורמת המוצרים החדשה, המכונה IP740, הוא במהירות הגבוהה שהיא מאפשרת ?מהירות של 1.5 GB לשנייה, אשר מאפשרת ביצועים מהירים יותר וזמינות גבוהה יותר של שירותים. סמנכ"לית השיווק של צ'ק פוינט, לימור בקל, מסרה כי ההסכם החדש מחזק את השותפות ההדוקה בין שתי החברות. שיתוף הפעולה בין החברות נמצא ברמת הפיתוח, כך שהלקוח הסופי מקבל מוצר מוגמר של נוקיה שבתוכו מותקנים אמצעי האבטחה של צ'ק פוינט. בקל הוסיפה כי הפלטפורמה החדשה של נוקיה, המאופיינת בקצבים המהירים, מאפשרת גם למוצרי צ'ק פוינט, ה"מולבשים" עליה, לפעול באותה מהירות וכך לאפשר זמינות ואמינות גם בזמן עומסים כבדים.

ייתכן שבכוחה של ההודעה ששיגרו היום שתי החברות להזים חלק מהשמועות לגבי הקשר העסקי בין החברות, לאחר שבתקופה האחרונה נשמעות, לא אחת, הערכות לפיהן ייתכן שצ'ק פוינט הישראלית תאבד או תצמצם את הקשר שלה עם נוקיה, המשווקת את מוצריה. ההערכות הללו נשמעו לאור כניסתה של נוקיה לשוק ה-VPN והפיירוולים בו פועלת צ'ק פוינט.

בהודעה מוסרת נוקיה כי הפלטפורמה החדשה מרחיבה את היצע האפליקציות שהיא בחרה לאבטח באמצעות צ'ק פוינט. הפלטפורמה מאפשרת ניהול מאובטח בין רשתות תקשורת שונות, אפליקציות ומשתמשים באינטרנט, אינטרה-נט ואקסטרה-נט.

בצ'ק פוינט הוסיפו כי בפלטפורמה החדשה שולב פיתוח ייחודי המכונה אשר הותאם ספציפית עבור הפלטפורמה. לדברי בקל, מוצר זה משלים את קו המוצרים של החברה, שכן הוא מציע פתרון עבור ארגונים גדולים המאופיינים בעומסי תעבורה כבדים.

בנק ההשקעות מריל לינץ', פירסם לאחרונה סקירה של מגמות בענף התוכנה, בה קבע כי התגברות התחרות בסביבה העסקית היא הבעיה המרכזית של צ'ק פוינט. להערכתם של כלכלני מריל לינץ', הבעיה של החברה בטווח הקרוב היא הביקוש למוצריה, והשפעת המציאות המקרו כלכלית על ביקוש זה.

במריל לינץ' ציינו לטובה את שיתוף הפעולה עם נוקיה, שיניב מוצר סופי בתחום ה-VPN למערכות סלולריות המתקדמות ביותר בשוק. "אנחנו מאמינים כי לאחר שתתגבר על בעיית הביקוש לזמן הקרוב, תהיה צ'ק פוינט אחת מחברות תשתיות התוכנה המובילות", אומרים במריל לינץ'.

מניית צ'ק פוינט, נסחרת כעת בנאסד"ק במחיר של 51.6 דולר, כאשר היא הספיקה לרדת ב-35% מאז אפריל, אז החלו להתעורר החששות בנוגע להתגברות התחרות בשוק ה-VPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully