וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסאות מוזיקליים בתעשיית הקרנות? אורי פישמן עוזב את יובנק לאחר 4 שנים כמנכ"ל

רם דגן

19.10.2005 / 16:53

כך נודע ל-TheMarker; מעריכים כי עוזב בשל השינויים בבעלות על החברה בשנה האחרונה ומכירות הקרנות שביצעו בשבועות האחרונים בלאומי והפועלים; יובנק גייסה השנה 208 מיליון שקל מהם 91 מיליון שקל בספטמבר



אורי פישמן, מנכ"ל יובנק הודיע היום על התפטרותו, כך נודע ל-TheMarker. פישמן כיהן כמנכ"ל החברה במשך ארבע השנים האחרונות. בשנה שעברה נרכשה יובנק, או בשמה הקודם - אינווסטק, על ידי הבנק הבינלאומי. אולם, על פי ההסדר החוקי החדש שנוצר בעקבות מסקנות ועדת בכר, ייאלץ הבנק למכור את האחזקות הללו בשנים הקרובות.



פישמן נכנס לתפקידו כאשר שווי הנכסים של קרנות החברה נאמד בכ-180 מיליון שקל, וערב עזיבתו הם נאמדים בכ-565 מיליון שקל, גידול של 74% מתחילת השנה. נתח השוק של יובנק בתעשיית הקרנות מגיע להיקף של כ-0.4%. מתחילת השנה גייסו 18 הקרנות של החברה 208 מיליון שקל, כאשר בספטמבר נרשם חלק נכבד מהגיוס הזה - 91 מיליון שקל.



בשוק מעריכים, כי העזיבה של פישמן מתבצעת מצד אחד על רקע שינוי מבנה השליטה בחברה בשנה האחרונה, ועל רקע העובדה שהשינויים האחרונים שנרשמו במבנה הבעלות על חברות הקרנות של הבנקים עשויים ליצור הזדמנויות תעסוקה חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully