וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו מתכננת להשקיע 1.1 מיליארד דולר בהודו בשלוש השנים הקרובות

רויטרס

19.10.2005 / 17:46

כך אמר נשיא החברה, ג'ון צ'יימברס, הנמצא בביקור במדינה; מדובר בהשקעה הגדולה ביותר של החברה מחוץ לארה"ב; סיסקו אף מתכננת לשלש את הצוות שלה בהודו במהלך תקופה זו



סיסקו סיסטמס - יצרנית ציוד האינטרנט הגדולה בעולם - מתכננת להשקיע 1.1 מיליארד דולר בהודו במהלך שלוש השנים הבאות. כך אמר ביום רביעי נשיא החברה, ג'ון צ'יימברס. מדובר בהשקעה הגדולה ביותר של החברה מחוץ לארה"ב.



צ'יימברס אמר כי סיסקו, המעסיקה 1,400 איש בהודו כעת, אף מתכננת לשלש את הצוות שלה בהודו במהלך תקופה זו, כולל העובדים שלה ומהנדסים במיקור חוץ העובדים במחקר ופיתוח בחברות אחרות.



הודו, בעלת כוח עבודה זול ודובר אנגלית, מושכת השקעות בקצב מואץ ותעשיות רבות במדינה צומחות בשיעור דו-ספרתי. הכלכלה השלישית בגודלה באסיה התרחבה בקצב שנתי של 8.1% ברבעון הראשון שהסתיים ביוני, המהיר ביותר זה למעלה משנה.



סיסקו צופה צמיחה שנתית של 30% בהכנסות בהודו בשלוש השנים הבאות, ואמרה כי תשקול הקמת מפעל ייצור. צ'יימברס, הנמצא בביקור בן שלושה ימים במדינה, אמר לעיתונאים כי הודו הפכה במהירות לכוח עיקרי בכלכלה הגלובלית, והוסיף כי הודו עשויה להפוך לשוק הגדול ביותר של סיסקו באסיה.



צ'יימברס אמר כי 750 מיליון דולר יוקצו לפעילויות מחקר ופיתוח, 150 מיליון דולר להחכרת ומימון ציוד, 100 מיליון דולר כהון סיכון לחברות סטארט אפ הודיות ו-100 מיליון דולר נוספים לתמיכה בלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully