וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: דירקטוריון חברת החשמל לא יאשר את מועמדותו של אורי בן-נון למנכ"ל

שרון קדמי

20.10.2005 / 8:46

בשבוע שעבר ההערכות היו כי מועמדותו של בן-נון - לשעבר מנכ"ל מפעלי ים המלח - תאושר בדירקטוריון על חודם של קול או שניים



דירקטוריון חברת החשמל עשוי שלא לאשר את מועמדותו של אורי בן-נון לתפקיד מנכ"ל החברה - כך מעריכים מקורות במשק החשמל. בשבוע שעבר ההערכות היו כי מועמדותו של בן-נון - לשעבר מנכ"ל מפעלי ים המלח - תאושר בדירקטוריון על חודם של קול או שניים (מתוך 13), למרות התנגדות היו"ר שלמה רוטמן.



הדירקטוריון קיים בשבוע שעבר דיון בעניין, בו השתתף בן-נון. בדיון נשאל בן-נון שאלות על ידי חברי הדירקטוריון והציג את משנתו. בין השאר הוא אישר כי נפגש עם ועד עובדי חברת החשמל לאחר הגשת מועמדותו. חברי דירקטוריון אמרו ל-TheMarker כי הדבר תמוה ובעייתי: "מדוע לבן-נון להיפגש עם ועד העובדים כשהנושא רגיש כל כך?" דירקטוריון חברת החשמל ימשיך לדון בעניין לאחר חג הסוכות.



בימים האחרונים הוצפו חברי הדירקטוריון ולשכות השרים הממונים בפניות מגורמים שונים - בהם בכירים במערכת הכלכלית-עסקית או אנשים מטעמם - שביקשו שלא למנות את בן-נון לתפקיד מנכ"ל חברת החשמל. הבכירים התקשרו לחברי הדירקטוריון ואף למקורבי השרים והפנו את תשומת לבם לשבע השנים בהן ניהל בן-נון את מפעלי ים המלח, חברה בת של כי"ל, אז בשליטת משפחת אייזנברג. לדברי הבכירים, "בתקופה זו היו לבן-נון טענות שונות כלפי חלק מהבכירים בכי"ל והיו כמה אירועים מביכים ולא נעימים, בעיקר בתקופה בה כיהן כיו"ר מפעל המגנזיום של החברה".



בן-נון נבחר כמועמד לתפקיד המנכ"ל על ידי ועדת איתור, מבין 68 מועמדים. אם הדירקטוריון לא יאמץ את החלטת ועדת האיתור, הוא ייאלץ למנות ועדת איתור חדשה, וקיים חשש כי הסוגיה תגיע לבג"ץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully