וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הכבלים יספקו שירות שיחה ממתינה בטלפוניה בתוך שבוע וחצי

ערן גבאי

20.10.2005 / 10:59

גייסו יותר מ-12 אלף מנויים לטלפוניה בתוך רבעון; הטלפוניה עשויה לתרום לחברות הכבלים הכנסות של יותר מ-15 מיליון שקל ברבעון השלישי, אך הפעילות רחוקה מאיזון



חברות הכבלים יחלו לספק שירות שיחה ממתינה בטלפוניה בתוך שבוע וחצי. מהלך זה מתלווה לגידול בקצב גיוס המנויים לטלפוניה בחודשים האחרונים, שחצה את 50 אלף המנויים. מדובר בגיוס של יותר מ-12 אלף מנויים לשירות בתוך רבעון. שירות הטלפוניה בכבלים עשוי לתרום לחברות הכנסות של יותר מ-15 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2005, אך הפעילות רחוקה עדיין מאיזון.



בכבלים מביעים תרעומת על יכולתן המוגבלת לספק שירות טלפוניה למנויי חברת הלוויין yes, לאחר שזו, לטענתן, חוסמת את התשתית שלהן. על פי ההסדר בין החברות, yes מחוייבת לשלם לחברות הכבלים דמי שכירות של שקל בשנה על כל דירה בה היא משתמשת בתשתית הכבלים. כמו כן, חברות הכבלים קיבלו זכות להודעה מוקדמת על כל מנוי המבקש לעבור מהן ללוויין.



אתמול דיווחנו שחברות הכבלים השקיעו עד כה רק מחצית מהיקף ההשקעות שלהן בטלפוניה בכבלים (השדרוג הדיגיטלי), והמשמעות היא שהחברות יידרשו להשקיע עוד כ-100 מיליון שקל בשנה על טלפוניה בשנים הקרובות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully