וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טליה שטרק-רונן מנהלת הפיתוח העסקי של קשת מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת המחקר והאסטרטגיה

בועז גריילסמר

20.10.2005 / 17:57

פעילות המחלקה תורחב שתעסוק גם בתכנון ומחקר כלכלי; שטרק-רונן שתחליף את נתי דינר הפורש אף תייצג את קשת בועדת המליאה של הוועדה הישראלית למדרוג



טליה שטרק-רונן מנהלת הפיתוח העסקי של קשת מונתה למנהלת מחלקת המחקר והאסטרטגיה בזכיינית במקומו של נתי דינר הפורש. כמו כן, תורחב פעילות המחלקה והיא תעסוק גם בתכנון ומחקר כלכלי. שטרק-רונן אף תייצג את קשת בועדת המליאה של הוועדה הישראלית למדרוג.



שטרק-רונן (34) ,הצטרפה לקשת לפני כשנתיים ובנוסף על תפקידה כמנהלת פיתוח עסקי, עסקה בתקופת המכרז בריכוז פעילות הצוות הכלכלי של קשת ובכתיבת התוכנית העסקית בהצעה.



טרם כניסתה לקשת, שימשה שטרק-רונן כראש צוות כלכלי ברשות להגבלים עסקיים, וניהלה צוות כלכלנים שעסק במחקר כלכלי, ניתוח ייעוץ ומתן תמיכה לממונה על ההגבלים במגוון תחומים בהם: ענפי התקשורת והפרסום, ביטחון, היי-טק, ורשתות שיווק.
במסגרת תפקידה ברשות להגבלים גם ייצגה את עמדת הממונה בבתי משפט, ומסרה עדויות מומחה לתמיכה בהליכים המשפטיים שניהלה הרשות. יכולתה לכסות תחומים כה נרחבים זיכתה את שטרק-רונן בפרס העובד המציין לשנת 2000.



שטרק-רונן, בוגרת תואר שני בהצטיינות (EMBA) בפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, פירסמה בעבר סדרת כתבות כלכליות בעיתון "הארץ".

מנכ"ל קשת, אבי ניר מסר: "אני שמח על מינויה של טליה שטרק-רונן למנהלת המחקר והאסטרטגיה של קשת. הרקע העשיר שלה, יחד עם ניסיונה המגוון בקשת מוכיחים בקיאות ומצוינות שעונים על האתגר הגדול בפתח תקופה חדשה לקשת".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully