וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד תערוך שינויים ארגוניים הכוללים קיצוצי משרות בכל דרגי החברה וסגירת מפעלים בצפון אמריקה

הדר תדמור

21.10.2005 / 11:30

נשיא חטיבת אמריקה של פורד וסמנכ"לית התפעול של החטיבה יציגו את פרטי השינויים הארגוניים לביל פורד בחודש דצמבר; השינויים הארגוניים מגיעים לאחר שהחברה דיווחה על הפסדים ברבעון השלישי



פורד, יצרנית המכוניות השנייה בגדולה בארה"ב, הודיעה על כוונתה לערוך שינויים ארגוניים החל מינואר, לאחר שדיווחה על הפסדים של 284 מיליון דולר ברבעון השלישי. לפי התוכנית, תקצץ פורד במשרות בכל דרגי החברה ותסגור מספר מפעלים בצפון אמריקה.



ההפסד התפעולי של פורד ברבעון הסתכם ב-191 מיליון דולר, או 10 סנט למניה, בהתאם לתחזיות האנליסטים. הרווח התפעולי בתקופה המקבילה בשנה הקודמת היה 515 מיליון דולר. ההכנסות ברבעון עלו ל-40.9 מיליארד דולר מ-39.1 מיליארד דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.



מארק פילדס, נשיא חטיבת אמריקה של פורד, ואן סטיבנס, סמנכ"לית התפעול של החטיבה, יציגו את פרטי השינויים הארגוניים לביל פורד, יו"ר ומנכ"ל פורד, בחודש דצמבר. החברה תציג את השינויים בחודש ינואר.



כחברות אחרות במגזר, פורד מתקשה להתמודד עם העלויות הגבוהות הקשורות בכוח העבודה, ובירידה במכירות של מכוניות ספורט זוללות דלק, הנובעת מהעלייה במחירי האנרגיה.



בספטמבר הודיעה פורד כי בכוונתה לערוך שינויים מרחיקי לכת בהליך הרכישות שלה, שהיקפו 90 מיליארד דולר בשנה. בכוונתה להציע חוזים ארוכים יותר למספר קטן יותר של ספקים. צעד זה הוא האחרון בסדרה של צעדים בהם נקטה פורד במטרה לשקם את עצמה. ברבעון השני דיווחה פורד על הפסד תפעולי של 1.1 מיליארד דולר. לאחרונה הורד דירוג האשראי של החברה לדרגת "זבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully