וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפקס הפכה לבעלת ענין בב.ס.ס.ח: מחזיקה יותר מ-5% מהחברה

שלומי גולובינסקי

23.10.2005 / 10:52

אייפקס היא גם הגוף שהוביל את הנפקת החברה לפני חודש, במסגרתה בוצעה הצעת מכר בהיקף של 17 מיליון שקל; שווי השוק של חברת הביטוח מקבוצת הכשרת הישוב - 67 מיליון שקל



בית ההשקעות אייפקס הפך לבעל עניין בחברת הביטוח ב.ס.ס.ח, הנמנית על קבוצת הכשרת הישוב של משפחת נמרודי. אייפקס דיווחה, כי היקף החזקותיה במניות ב.ס.ס.ח עומד על יותר מ-5%. אייפקס היתה החתם שהוביל את הנפקת ב.ס.ס.ח לפני שלושה שבועות. במסגרת ההנפקה, מכרו בעלי השליטה בחברה מניות תמורת סכום ברוטו של 17.7 מיליון שקל, ומניות החברה נרשמו למסחר בבורסה. עלויות ההנפקה עמדו על 9.4% מתמורת ההנפקה.



מניות ב.ס.ס.ח נסחרות כיום במחיר של 4.85 שקלים, בדומה למחיר שבו הונפקו, כל שלמזמינים מהציבור לא נרשם לפי שעה רווח מסעיר מהעסקה. במכרז שקיימה ב.ס.ס.ח התקבלו ביקושים בהיקף של 29.2 מיליון שקל, כמעט פי 2 מהיקף הגיוס, ואולם מחיר חבילת המניות בהנפקה היה די קרוב למחיר המינימום שביקשה החברה. שווי השוק הנוכחי של ב.ס.ס.ח עומד על 67 מיליון שקל.



בעקבות ההנפקה, ירדו החזקותיה של הכשרת הישוב החזקות ביטוח ל-60% ממניות ב.ס.ס.ח, כשבעל מניות גדול נוסף בחברת הוא איש העסקים אביחי סטולרו, שמחזיק בקצת פחות מ-5% מהמניות. ב.ס.ס.ח, המנוהלת על ידי דוד מילגורם (לשעבר ראש אגף התקציבים במשרד האוצר) עוסקת בביטוח סיכוני סחר חוץ. החברה סיימה את המחצית הראשונה של 2005 עם רווח נקי של 4.1 מיליון שקל, בהמשך לרווח של 9.6 מיליון שקל שהשיגה בשנת 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully