וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת בריטניה שוקלת להזרים 2 מיליארד ליש"ט לרשות הדואר לצורך כיסוי הגירעון בקרן הפנסיה של עובדיה

סוכנויות הידיעות

23.10.2005 / 11:39

כמו כן, עשויה הממשלה לתמוך בכוונת רויאל מייל להעלות את מחירי הבולים כדי לצמצם הגירעון בסך 4 מיליארד ליש"ט; כך דיווח העיתון "טלגרף"



ממשלת בריטניה שוקלת להזרים 2 מיליארד ליש"ט (3.55 מיליארד דולר) לשירות הדואר בבריטניה, רויאל מייל, כדי לסייע בכיסוי הגירעון בקרן הפנסיה של עובדיו, המסתכם ב-4 מיליארד ליש"ט (7.1 מיליארד דולר). כך דיווח העיתון הבריטי "טלגרף".



כמו כן, עשויה הממשלה לתמוך בכוונת רויאל מייל להעלות את מחירי הבולים בבריטניה כדי לסייע בכיסוי הגירעון - תוכנית אשר לה התנגדה פוסטקום, הרשות המפקחת על שירותי הדואר בבריטניה.



לפי הערכות שרים בממשלת בריטניה ניתן יהיה להבטיח את יציבותה של רויאל מייל בעתיד, רק אם הגירעון בקרן הפנסיה יצומצם לרמה של 1.5-1 מיליארד ליש"ט (2.7-1.8 מיליארד דולר).



בחודש אוגוסט דווחו אמצעי התקשורת בבריטניה, כי רויאל מייל מתכנן פיטורים של 30 אלף עובדים נוספים והעלאה של מחירי הבולים, בעקבות הגירעון בקרן הפנסיה. הפיטורים המתוכננים, אשר באים בהמשך לקיצוץ של 53 אלף משרות מאז תחילת העשור, הוזכרו במסגרת תוכנית אסטרטגית של שירות הדואר שהוגשה לפוסטקום.



כוונת שירות הדואר להעלות את מחירי הבולים בבריטניה, אשר נועדה כאמור לסייע לכסות את הגירעון הגדול בקרן הפנסיה של עובדי השירות, הוזכרה בפרוטוקול של ישיבה שקיימו מנהלים בכירים של שירותי הדואר עם נציגי פוסטקום בחודש יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully