וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים הגיוסים ב-AIM: שטיינמץ גייס לבייטמן הנדסה 22 מיליון דולר לפי שווי של 125 מיליון דולר

אפרת נוימן

23.10.2005 / 13:04

הצעת מכר של בעלי מניות לא יצאה אל הפועל; ב-2002 רכש שטיינמץ את השליטה בבייטמן המתכננת ובונה מפעלי עיבוד תעשייתי ועיבוד מחצבים בשוק המינרלים לפי שווי של כ-30 מיליון דולר



חברת בייטמן הנדסה ההולנדית, שבשליטת איש העסקים בני שטיינמץ, השלימה בשבוע שעבר גיוס ב-AIM בלונדון של 21.6 מיליון דולר (אחרי הוצאות) לפי שווי חברה של 125 מיליון דולר. גם בעלי המניות תכננו למכור בהנפקה מניות, אבל הצעת המכר לא יצאה בשלב הזה אל הפועל.



את השליטה בבייטמן הנדסה רכש שטיינמץ בתחילת 2002 באמצעות חברות בבעלותו, תמורת כ-30 מיליון דולר. לאחר הרכישה נמחקה החברה מהמסחר בבורסת יוהנסבורג והפכה לחברה פרטית הרשומה בהולנד. מאז השתנתה החברה משמעותית. מרבית מחברי ההנהלה הוחלפו ונפח הפעילות צמח משמעותית.



בייטמן הנדסה, המתכננת ובונה מפעלי עיבוד תעשייתי ועיבוד מחצבים בשוק המינרלים, נחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום עם פעילות באפריקה, קנדה ואוסטרליה. ב-12 החודשים שהסתיימו ביוני רשמה החברה, המעסיקה בעולם 800 עובדים, רווח נקי של 6.4 מיליון דולר תחת מחזור הכנסות של 215.3 מיליון דולר.



מניית בייטמן החלה להיסחר ביום שישי לפי מחיר של 200 פני והוסיפה ביום המסחר הראשון 5% למחיר של 210 פני. בייטמןגם הודיעה כי זכתה בחוזה בדרום אפריקה בהיקף של 50 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully