וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנציבות האירופית תאפשר לבריטיש סקיי להחזיק ב-83% מזכויות השידור של משחקי הפרמייר ליג עד 2010

סוכנויות הידיעות

23.10.2005 / 15:59

רשות ההגבלים העסקיים של הנציבות האירופית: משנת 2007 לא תוכל בריטיש סקיי להמשיך להחזיק במונופול; משחקי הליגה יחולקו לשש חבילות ואף גורם לא יורשה לרכוש את כולן, דיווח העיתון "טלגרף"



הנציבות האירופי תאפשר לבריטיש סקיי (סימול BSY.L) להחזיק ב-83% מזכויות השידור של משחקי הפרמייר ליג, ליגת הכדורגל הבכירה של אנגליה, עד שנת 2010, כך דיווח היום העיתון הבריטי "טלגרף". בריטיש סקיי היא חברת הטלוויזיה בתשלום הגדולה והמצליחה בבריטניה, נמצאת בשליטת ענקית המדיה ניוז קורפ של רופרט מרדוק ומנוהלת על ידי בנו, ג'יימס מרדוק.



מדובר בנתח גדול יותר מזה שקיוו לו המתחרות של בריטיש סקיי, אשר שוקלות להתמודד על זכויות השידור בשנים 2007-2010, בהן NTL-טלווסט, צ'אנל 5, BBC ו-ITV.



רשות ההגבלים העסקיים של הנציבות האירופית הודיעה בדצמבר 2003 למינהלת ליגת העל האנגלית כי החל משנת 2007, בה צפוי להיחתם הסכם זכויות השידור הבא למשחקי הליגה, לא תוכל בריטיש סקיי להמשיך להחזיק במונופול בן 13 השנים שלה על שידור משחקי הפרמייר ליג.



הרשות, המקיימת מגעים על מינהלת הליגה לקראת חתימת הסכם זכויות השידור הבא, הסכימה בעקרון לחלוקת משחקי הליגה לשש חבילות בנות 23 משחקים, כאשר אף גורם שידור לא יוכל לרכוש את כל החבילות, דיווח "טלגרף".



מצב זה עשוי לאפשר לבריטיש סקיי לרכוש חמש משש החבילות - או מעט יותר מ-83% מזכויות שידור המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully