וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

און טראק צופה צמיחה של 73% בהכנסות ברבעון השלישי על רקע הגידול במכירות כרטיסי התשלום

עומרי כהן

24.10.2005 / 14:24

ההכנסות ברבעון השלישי יסתכמו בכ-9.5 מיליון דולר; הצמיחה מתחילת השנה תסתכם ב-56% ל-24 מיליון דולר; צופה הכנסות שנתיות של עשרות מיליוני דולרים מהפרויקט באסיה, החל מ-2007



חברת , המתמחה בפיתוח כרטיסי זיהוי אלקטרוניים, כרטיסי תשלום ללא מגע ומערכות תשלום אוטומטיות לתחנות דלק, העריכה היום כי הכנסותיה ברבעון השלישי של 2005 יסתכמו ב-9.5 מיליון דולר - גידול של כ-73% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. את תשעת החודשים הראשונים של השנה צפויה החברה מראש פינה לסיים עם צמיחה של 56% לסכום של 24 מיליון דולר, לעומת התקופה המקבילה ב-2004.



תוצאות אלו עשויות להעביר את און טראק לרווחיות כבר השנה. זאת, לאור דברים שאמר מנכ"ל החברה עודד בשן בכנס שקיים בחודש יוני בית ההשקעות CIBC, ולפיהם יכולה החברה להתאזן בשורה התחתונה במחזור מכירות שנתי של 30 מיליון דולר. בשן הוסיף אז, כי המחצית השנייה של 2005 תהיה טובה יותר מהראשונה.



באון טראק ציינו היום, כי הגידול במכירות נגרם ברובו הודות לצמיחה בשוק כרטיסי התשלום ללא מגע. כרטיסים כאלו מתוצרת און טראק אושרו בעבר לשימוש על ידי ענקית כרטיסי האשראי האמריקאית מאסטק קארד. לאחרונה, אושרו גם כרטיסי תשלום ללא מגע, פרי ייצור משותף של און טראק ושל ST מיקרואלקטרוניקס, לשימוש אצל ענקית כרטיסי אשראי נוספת - חברת ויזה. בתגובה להודעה, העלה אז בית ההשקעות אופנהיימר, את תחזיותיו לביצועי החברה בשנים הקרובות. במקביל העלה אז אופנהיימר את מחיר היעד לאון טראק ל-22 דולר, וחזר על המלצת "קנייה" למניה.



במקביל, ציינה היום און טראק, כי ההסכם עליו חתמה בספטמבר עם אחת המדינות הגדולות באסיה, צפוי לספק לה הכנסות שנתיות של כמה עשרות מיליוני דולרים בשנה, החל מ-2007. במסגרת ההסכם, משתפת החברה הישראלית פעולה עם הממשלה במקומית בהקמת מיזם משותף לייצור ולמכירה של תעודות מעבר אלקטרוניות לאזרחי אותה מדינה. להערכת און טראק, יחלו משלוחי התעודות במהלך המחצית השנייה של 2006.



בסוף השבוע שעבר נסחרה מניית און טראק במחיר של 11.6 דולר בנאסד"ק, המשקף לחברה שווי של כ-98 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully