וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: מדד הניקיי בטוקיו עלה ב-1.3% בעקבות העליות החדות שנרשמו אתמול בוול סטריט

ליאון איצקר

25.10.2005 / 10:36

מדד הקוספי בסיאול רשם ירידה של 0.3%; עליות נרשמו בקרב היצואניות היפאניות; טויוטה מוטור, יצרנית הרכב הגדולה ביפאן, עלתה ב-1.4%; ניסאן מוטור עלתה ב-1.6%



מדד הניקיי בטוקיו נסגר בעלייה של 1.3% בעקבות העליות החדות שנרשמו אתמול בוול סטריט. מדד ההאנג סנג בהונג קונג מוסיף 0.4%; מדד הקוספי בסיאול רשם ירידה של 0.3%.



עליות נרשמו בקרב יצרניות הרכב ויצואניות יפאניות אחרות: טויוטה מוטור, יצרנית הרכב הגדולה ביפאן, עלתה ב-1.4%; ניסאן מוטור עלתה ב-1.6%.



בורסות וול סטריט נסגרו אתמול בעליות חדות, על רקע הודעת נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, כי בן ברננקה, יו"ר מועצת היועצים הכלכליים של בוש וחבר לשעבר במועצת הנגידים של הבנק הפדרלי, הוא מועמדו להחליף את יו"ר הבנק הפדרלי הפורש, אלן גרינספאן. במידה שמינויו יאושר על ידי הסנאט, צפוי ברננקה בן ה-51 להחליף את גרינספאן בן ה-79 לאחר שהאחרון יפרוש ב-31 בינואר, לאחר 18 שנים בתפקיד.



כלכלת דרום קוריאה צמחה ברבעון השלישי בקצב המהיר ביותר מזה כמעט שנתיים. התמ"ג רשם עלייה מתואמת עונתיות של 1.8% מהרבעון הקודם, בו נרשמה עלייה של 1.2%, דיווח היום הבנק המרכזי בסיאול לפי הערכות ראשוניות.



מדובר בעלייה החדה ביותר מאז הרבעון הרביעי של 2003 וגבוה מתחזית הכלכלנים לצמיחה של 1.4%, לפי סקר שערכה בלומברג. מהשנה הקודמת צמחה כלכלת דרום קוריאה ב-4.4% ברבעון השלישי לאחר התרחבות של 3.3% ברבעון השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully