וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל גייסט - מייסד מיקרוסופוט והאיש העשיר בעולם - מגיע היום לישראל: יפגוש מנהלים וירצה על עתיד המחשוב המשרדי

עודד חרמוני

25.10.2005 / 19:35

במהלך ביקורו צפוי גייטס להיפגש עם שרון, אולמרט ובכירי המשק; גייטס צפוי להכריז על הסכם שיתוף פעולה עם ישראל; טרם ידוע אם בכוונתו להכריז על פעולות חדשות של הקרן הפילנטרופית שלו



היום אחר הצהריים צפוי להגיע לישראל מייסד ויו"ר חברת התוכנה הגדולה בעולם מיקרוסופט, ביל גייטס, לביקור של 24 שעות בישראל. גייטס נחשב לאחד האנשים המשפיעים, העשירים והנדבנים הגדולים ביותר בעולם כיום, וזהו ביקורו הראשון בישראל.

במהלך ביקורו צפוי גייטס להיפגש עם ראש הממשלה אריאל שרון, עם מ"מ ראש הממשלה ושר האוצר והתמ"ת אהוד אולמרט, ועם בכירי המשק. גייטס צפוי להכריז על הסכם שיתוף פעולה עם ישראל. בנוסף יפגש גייטס עם תלמידי בתי ספר מצטיינים.



למיקרוסופט מרכז פיתוח בחיפה המעסיק כ-200 עובדים בתחום אבטחת תוכנה, אך בגלל חשש מהעולם הערבי, החברה נוטה להצניע את פעילותו. בביקורו צפוי גייטס להיפגש עם עובדי המרכז. לא ידוע אם גייטס מתכוון להכריז הכרזות אישיות בתחום הפילנטרופיה בביקורו בישראל. הוא ואשתו, מלינדה, ייסדו בשנת 2000 קרן תרומות, הנחשבת לקרן הפרטית הגדולה בעולם, שתרמה עד היום יותר מ-27 מיליארד דולר למטרות רווחה שונות.



השנה הקרובה היא אחת השנים המשמעותיות ביותר עבור גייטס, החוגג את יום הולדתו ה-50. 30 שנה לאחר שהקים את מיקרוסופט, מתמודדת החברה עם איום מרכזי חדש מצד חברת גוגל, שחברה לאחרונה לאחת המתחרות העיקריות של מיקרוסופט - חברת סאן. בנוסף, במהלך השנה תוציא מיקרוסופט את הגרסאות החדשות של שני מקורות הרווח העיקריים שלה - מערכת ההפעלה החדשה לחלונות - תחת השם Vista - שגייטס, בתפקידו כארכיטקט התוכנה הראשי של מיקרוסופט מעורב בה באופן משמעותי ואת קונסולת המשחקים החדשה שלה ה-xbox.



גייטס נשוי למלינדה ואב לשלושה ילדים ותחביביו בזמנו הפנוי המועט הם משחק גולף וברידג' וקריאת ספרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully