וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזם החרדי שעיה בוימלגרין מקים בנק חדש בניו יורק בשם ליברטי פוינט

שלומי גולובינסקי

26.10.2005 / 10:48

בוימלגרין הוא שותפו של לב לבייב בפרויקטים לבנייה בארה"ב; עתידה להיפתח גם נציגות של הבנק בישראל



יזם הנדל"ן האמריקאי שעיה בוימלגרין מקים בנק. בוימלגרין קיבל רישיון מרשויות הממשל בארצות הברית להקים את בנק ליברטי פוינט. משרדי ההנהלה הראשית והסניף הראשון של הבנק ממוקמים בלב הדאון טאון של מנהטן, ברחוב ברודווי 120. בוימלגרין החרדי, הוא שותפו של לב לבייב בפרויקטים הרבים אותם מקימה אפריקה ישראל בארה"ב. בין היתר, שותפים השנים בפרויקטים בניו יורק מיאמי ולאס וגאס, בה בונים השניים מלון בהשקעה של כמיליארד וחצי דולר.



הבנק של בוימלגרין יתמקד בנדל"ן, קהילה ואינטרסים עסקיים אחרים, והוא יהיה מורשה ומבוטח ממשלתית (FDIC).מקורביו של בוימלגרין טוענים, כי בין יתר מניעיו להקמת הבנק עמד הצורך לתת לקהילה היהודית בארצות הברית ובישראל תחושת 'השתייכות'. כך, למשל, יוכלו לקוחות מישראל, דוגמת אנשי עסקים וחברות העובדים בארצות הברית וישראל, או מוסדות ומגייסי כספים בארצות הברית, לקבל שרות יעיל ונגיש באמצעות נציגות הבנק בישראל, כשפעולות בנקאיות נדרשות יתבצעו בנוחות ובמהירות.



נציגו של בוימלגרין בישראל ציין, כי בקרוב תיפתח נציגות של הבנק בישראל שתהווה בנקאות פרטית למשקיעים כשהדגש, מלבד שירות אישי, יהיה על חיבור בין אנשי עסקים והזדמנויות עסקיות בארץ ובחו"ל. גם בישראל יש לבוימלגרין מספר השקעות כמו גרין פארק, פרויקט בנייה גדול שנבנה בעיר החרדית מודיעין עלית, וברשת קידי שיק, המתמקדת במכירת בגדי ילדים לציבור הדתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully