וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: פאלם עולה בעקבות דו"ח רבעוני טוב מהצפוי; 3com נופלת בעקבות הפסד רבעוני גדול מהתחזיות

רונן סרברניק

27.6.2001 / 9:03

אורקל עולה ב-0.8% לאחר שמנכ"ל החברה, לארי אליסון, אמר שהרבעון הנוכחי "נראה חזק הרבה יותר מהרבעון הקודם"

פאלם (סימול PALM) עלתה על התחזיות המונמכות לרבעון שהסתיים ב-1 ביוני. יצרנית מחשבי כף היד, שהודיעה לאחרונה כי הפסדיה יהיו גבוהים פי 2 מהתחזיות המוקדמות, דיווחה על הפסד של 153.6 מיליון דולר, על בסיס פרופורמה, המשקפים הפסד של 16 סנט למניה. הפסדי החברה היו נמוכים בשיעור ניכר מתחזיותיה להפסד של 170-190 מיליון דולר, או 19 סנט למניה. מניית החברה עולה ב-16% במסחר שלאחר הסגירה, מתחרתה הנדספרינג (סימול HAND) מנצלת את המומנטום ועולה ב-7%.

ענקית התוכנה אורקל עולה ב-0.8% לאחר שמנכ"ל אורקל, לארי אליסון אמר אתמול שהרבעון הנוכחי "נראה חזק הרבה יותר מהרבעון הקודם". אליסון, שנשא דברים במסיבת עיתונאים במשרדי החברה בקליפורניה, אמר כי החברה זוכה לעסקות גדולות ורואה התאוששות בעסקיה. באותה הזדמנות הטיח אורקל האשמות מוכרות במתחרה הראשית שלה, מיקרוסופט , ואמר כי אם הערעור על פירוקה יתקבל, "יהיה זה סופה של AOL". מניית מיקרוסופט יורדת ב-0.4% במסחר שלאחר הסגירה ומניית סאן מיקרוסיסטמס עולה ב-0.3%.

חברת 3com (סימול COMS) יורדת ב-4.3% במסחר שדיווחה על הפסד גבוה מהצפוי ברבעון הכספים שהסתיים ב-1 ביוני. 3com ציינה כי ירידה בביקוש למוצריה והצטברות המלאי במחסניה הובילו להפסד של 206 מיליון דולר, או 61 סנט למניה, לעומת הפסד של 163 מיליון דולר, או 47 סנט למניה, ברבעון המקביל, ולעומת תחזית אנליסטים להפסד של 57 סנט למניה. מניית החברה יורדת ב-4.3% במסחר שלאחר הסגירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully