וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה למנכ"ל בזק אבי פתיר פורש; איקה אברבנאל ימונה כמשנה החדש של גלברד

ערן גבאי

26.10.2005 / 11:25

אברבנאל ימונה כמשנה בבזק הקווית; גלברד צפוי למנות גם את סמנכ"ל הכספים רון איילון כמשנה נוסף; פתיר שימש בתפקיד שנה וחצי בלבד



המשנה למנכ"ל בזק ומנהל התפעול הראשי, אבי פתיר, פורש מהחברה. פתיר נימק את צעדו ברצונו לצאת לדרך חדשה לאחר שינויי הבעלות בבזק. בתוך כך, הודיע מנכ"ל קבוצת בזק, יעקב גלברד, על מינויו הצפוי של איקה אברבנאל, כיום סמנכ"ל בכיר בפלאפון - כמשנה למנכ"ל בבזק הקווית. על דבר המינוי דווח לראשונה ב-TheMarker. אברבנאל צפוי להיכנס לתפקידו בימים הקרובים.



אבי פתיר כיהן כמשנה למנכ"ל בזק במשך כשנה וחצי. בין שאר תפקידיו היה המנכ"ל הראשון של חברת השיחות הבינלאומיות ברק מיום הקמתה ומנכ"ל מפעלי נייר אמריקאיים-ישראלים.



איקה אברבנאל כיהן בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל בכיר לתפעול ושירות לקוחות בפלאפון. אברבנאל, סגן ראש אכ"א לתכנון לשעבר בדרגת תא"ל (מיל.), שימש גם כמנכ"ל איגוד לשכות המסחר.



"איקה אברבנאל הוא מנהל מנוסה. אני כמובן שמח מאוד על הצטרפותו, כמו גם סמוך ובטוח שידע לעשות עבודה מצוינת ולמלא תפקיד מפתח בחברה", אמר גלברד.



גלברד מתכוון למנות משנה נוסף לבזק - את סמנכ"ל הכספים רון איילון, שעובד בבזק מזה שלוש שנים, וקודם לכן שימש כסמנכ"ל הכספים של חברת הסלולר מירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully